Warsztat tel. +48 734 703 700
27,990 złPotężne narzędzie do pracy i wycieczek rekreacyjnych – Linhai 500 4×4 SR jest odpowiedni do pomocy przy domu, gospodarstwie, na polu czy w lesie. W codziennym użytkowaniu użytkownicy docenią całkowicie przebudowane, bardzo zwrotne podwozie z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół, cichym, dynamicznym, chłodzonym cieczą silnikiem oraz elektrycznie przełączanym napędem kół 2×4 / 4×4 z elektryczną blokadą przedniego dyferencjału. To bardzo bogato wyposażony quad w przystępnej cenie, który spełni oczekiwania wielu użytkowników.
Silnik
Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC Pojemność: 493 cm3 Średnica x skok tłoka: Ø87.5 x 82 mm Zapłon: CDI Moc: 24 kW (32k) / 7000 ot./min. (off-road) Moment obrotowy: 38.8 Nm / 5500 ob./min Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny Układ napędowy
Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna- CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: przedniego, ze sterowaniem elektrycznym Napęd kół: wał kardana z przodu i z tyłu Podwozie
Zawieszenie przód: niezależne, McPherson Zawieszenie tył: IRS / niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne Amortyzatory tył: hydrauliczny Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna Opony przód: AT25 x 8 – 12 Opony tył: AT25 x 10 – 12 Rozmiary i waga
Długość całkowita: 2120 mm Szerokość całkowita: 1185 mm Wysokość całkowita: 1215 mm Wysokość siedziska: 915 mm Prześwit: 253 mm Rozstaw: 1280 mm Sucha masa: 364 kg Zbiornik paliwa: 12,5 l Inne
Prędkościomierz / obrotomierz: Cyfrowy, wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, makszymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość,średnia prędkość, 2 liczniki dziennego przebiegu, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik kilometrów, kontrolka poziomu paliwa, kod diagnostyczny usterki, zegar pokładowy.
Kontrolki: napędu 4×4, temperatury silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł.Homologacja
Homologacja drogowa: tak (prawo jazdy kategorii B) Wyposażenie
Przełączany napęd 4×4, masywny przedni bumper,solidny przedni i tylny bagażnik, elektryczna wyciągarka z siłą uciągu 3000lbs s z pilotem, hak holowniczy, osłony dłoni, światła LED do jazdy dziennej, podwójne projekcyjne reflektory, światła tylne/stop/awaryjne w technologii LED, sygnał dźwiękowy włączonych kierunkowskazów
Pojazd dostępny również w wersji
STANDARD Plus
Cena detaliczna: 28 500 zł brutto
dodatkowe wyposażenie w cenie
Torba SHARK / Zestaw naprawczy / Kompresor / Listwa LED
32,500 złLinhai 500 4×4 wersja PREMIUM
Nowoczesny, przyciągający uwagę quad wyposażony w oświetlenie full-LED. Linhai 500 ProMax jest doskonale przygotowany do wykonywania wszelkich prac w gospodarstwie, lesie, czy ogrodzie. Podczas podróży, w trudnym terenie i w codziennym użytkowaniu docenisz sprawne i komfortowe zawieszenie z niezależnym zawieszeniem kół, niezawodny silnik, elektrycznie przełączany napęd 2×4 / 4×4 z blokowanymi mechanizmami różnicowymi oraz precyzyjne sterowanie.
Dodatkowe wyposażenie w wersji PREMIUM:
Kufer SHARK / Osłona podwozia / Listwa LED / Zestaw akc. grzanych / Uchwyt na telefonSilnik
Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC Pojemność: 492,8 cm3 Średnica x skok tłoka: Ø87.5 x 82 mm Zapłon: CDI Moment obrotowy: 38.8 Nm / 5500 ob./min Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny Układ napędowy
Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna- CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem Blokada dyferencjału: L7e (Euro4): elektryczna blokada z przodu i z tyłu T3b: blokada elektryczna z przodu Podwozie
Zawieszenie przód: niezależne, McPherson Zawieszenie tył: IRS / niezależne podwójne wahacze Amortyzatory przód: hydrauliczne z pięciostopniową regulacją Amortyzatory tył: hydrauliczne z pięciostopniową regulacją Hamulce przód: 2x tarczowe hydrauliczne Hamulce tył: 1x tarczowe hydrauliczne (T3b) 2x tarczowe hydrauliczne (L7e) Opony przód: AT25 x 8 – 12 Opony tył: AT25 x 10 – 12 Rozmiary i waga
Długość całkowita: 2150 mm Szerokość całkowita: 1160 mm Wysokość całkowita: 1270 mm Wysokość siedziska: 915 mm Prześwit: 253 mm Rozstaw: 1270mm Sucha masa: 371kg Zbiornik paliwa: 12,5 l Inne
Prędkościomierz / obrotomierz: Cyfrowy, wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki dziennego przebiegu, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik kilometrów, kontrolka poziomu paliwa, kod diagnostyczny usterki, zegar pokładowy.
Kontrolki: napędu 2WD/4WD/ LOCK, bieg neutralny, wstecz, kierunkowskazów, świateł drogowych.Homologacja
Homologacja drogowa: tak (prawo jazdy kategorii B) Wyposażenie
Przełączany napęd 4×4 z elektryczną blokadą dyferencjału, elektryczna wyciągarka z siłą uciągu 3000lbs z pilotem, hak holowniczy, alufelgi z markowymi oponami, duży przedni bumper ochronny, bagażniki z przodu i z tyłu, osłony dłoni, przednie światła Full-LED, sygnał dźwiękowy włączonych kierunkowskazów
37,500 złZwiększony prześwit znacznie poprawia przepustowość w trudnym terenie, a podróżujący pasażer wygodnie może pokonywać nowe trasy dzięki dużej ilości miejsca oraz uchwytom. Zwiększony rozstaw osi, elektryczny napęd 2×4 / 4×4 i dwa w pełni blokowane mechanizmy różnicowe (wersja L7e) doskonale radzą sobie w trudnym terenie. Dzięki elektrycznemu wspomaganiu kierownicy, doskonałej zwrotności, wysokiej wartości użytkowej i trwałości, Linhai M565 LT EPS plasuje się wśród faworytów klasy średniej, stając się nowym a za razem najlepszym w swojej klasie pojazdem do pracy i rekreacji.
33,990 złZwiększony prześwit znacznie poprawia przepustowość w trudnym terenie, a podróżujący pasażer wygodnie może pokonywać nowe trasy dzięki dużej ilości miejsca oraz uchwytom. Zwiększony rozstaw osi, elektryczny napęd 2×4 / 4×4 i dwa w pełni blokowane mechanizmy różnicowe (wersja L7e) doskonale radzą sobie w trudnym terenie. Dzięki elektrycznemu wspomaganiu kierownicy, doskonałej zwrotności, wysokiej wartości użytkowej i trwałości, Linhai M565 LT EPS plasuje się wśród faworytów klasy średniej, stając się nowym a za razem najlepszym w swojej klasie pojazdem do pracy i rekreacji.