Warsztat tel. +48 734 703 700
Agility 16+ 50i (4T)
10,990 zł
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
Junak
Junak 607
Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV.
MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140/1245/1340 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 484 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 28.88 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 52.7 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |
Junak
Junak VINTAGE 50
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwi¹zania oraz nowoczesny design sprawiają, że Agility 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.