Warsztat tel. +48 734 703 700
Agility 16+ 50i (4T)
10,990 zł
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Agility Carry 50i to skuter użytkowy stworzony od podstaw, aby sprosta oczekiwaniom kurierów i dostawców. Imponująca przestrzeń bagażowa to efekt zastosowania profesjonalnych, obszernych bagażników, które zosta³y ergonomicznie rozmieszczone zarówno z tyłu jak i w przedniej części pojazdu. Transport ładunku nie skutkuje zmniejszeniem komfortu i bezpieczeństwa.
MXU 300 to zupełnie nowy, podstawowy model w gamie quadów Kymco. Stanowi doskonałe i niezawodne narzędzie do pracy, bez względu na warunki. Nowy model jest wyposażony w zmodyfikowany wtrysk paliwa, który nie tylko poprawia wydajność silnika, ale również jest przyjazny środowisku. Nowa trzysetka mocno nawiązuje stylistycznie do większych braci, ale jest bardziej kompaktowa. Zupełnie nowe MXU 300 fabrycznie jest wyposażone w wydajną wyciągarkę oraz przednią osłonę, tzw. bumper.
Osłona wlotu powietrza nawiązuje teraz wyglądem do większych wersji MXU. Solidny stelaż: bardziej trwała i wytrzymała konstrukcja.
CBS: wyposażony w kombinowany układ hamulcowy, dzięki któremu obie osie hamowane są równocześnie, co wpływa
na większy poziom bezpieczeństwa.
Hak holowniczy: stanowi wyposażenie seryjne, gdybyś chciał holować przyczepę, ewentualnie inny pojazd.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1900/1030/1180 mm |
Wysokość kanapy | 845 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 330 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 16.3 kW / 7500 rpm |
Max. moment obr. | 22 Nm / 5550 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwi¹zania oraz nowoczesny design sprawiają, że Agility 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.
Junak
Junak VINTAGE 50
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.
Junak
Junak 106
Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze.
Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji.
To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi.
Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1780/1215/1130 mm |
Wysokość kanapy | 805 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 225 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 270 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 15.5 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 21.6 Nm / 5500 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT20X11-9″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 1 |
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.