Warsztat tel. +48 734 703 700
AGILITY 50 (4T)
9,200 zł
Nowy Agility 50 to podstawowy model w ofercie Kymco, który teraz jest dostępny w nowych kolorach. Dzięki prostej, sprawdzonej konstrukcji oraz wysokiej jakości podzespołów, a także precyzji ich montażu, pojazd charakteryzuj¹ wysoka trwała i niezawodna. Odpowiednią dawkę paliwa i powietrza do silnika dostarcza w tym modelu tak zwany elektroniczny gaźnik, dzięki czemu pojazd spełnia teraz normę Euro4! Inżynierowie Kymco zastosowali w skuterze sondę Lambda, a także jednostkę sterującą oraz czujnik położenia przepustnicy tak jak ma to miejsce w pojazdach z pełnym wtryskiem.
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.
Junak
Junak 607
Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV.
MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140/1245/1340 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 484 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 28.88 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 52.7 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe.
Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.
Rocznik 2023 cena 24 400 zł 2022 cena 22 500 zł
Rocznik 2022 cena 22 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2055/1160/1100 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 252 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 10 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 17.82 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze.
Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji.
To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi.
Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1780/1215/1130 mm |
Wysokość kanapy | 805 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 225 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 270 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 15.5 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 21.6 Nm / 5500 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT20X11-9″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 1 |
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.