Warsztat tel. +48 734 703 700
AGILITY CARRY 50i (4T)
10,300 zł
Agility Carry 50i to skuter użytkowy stworzony od podstaw, aby sprosta oczekiwaniom kurierów i dostawców. Imponująca przestrzeń bagażowa to efekt zastosowania profesjonalnych, obszernych bagażników, które zosta³y ergonomicznie rozmieszczone zarówno z tyłu jak i w przedniej części pojazdu. Transport ładunku nie skutkuje zmniejszeniem komfortu i bezpieczeństwa.
Junak
Junak 106
Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Junak
Junak VINTAGE 50
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
Nowy Agility 50 to podstawowy model w ofercie Kymco, który teraz jest dostępny w nowych kolorach. Dzięki prostej, sprawdzonej konstrukcji oraz wysokiej jakości podzespołów, a także precyzji ich montażu, pojazd charakteryzuj¹ wysoka trwała i niezawodna. Odpowiednią dawkę paliwa i powietrza do silnika dostarcza w tym modelu tak zwany elektroniczny gaźnik, dzięki czemu pojazd spełnia teraz normę Euro4! Inżynierowie Kymco zastosowali w skuterze sondę Lambda, a także jednostkę sterującą oraz czujnik położenia przepustnicy tak jak ma to miejsce w pojazdach z pełnym wtryskiem.
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze.
Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji.
To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi.
Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1780/1215/1130 mm |
Wysokość kanapy | 805 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 225 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 270 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 15.5 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 21.6 Nm / 5500 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT20X11-9″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 1 |
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |