Warsztat tel. +48 734 703 700
Downtown 350i ABS TCS
23,500 zł
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak VINTAGE 50
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji. Mocny, 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.
Junak
Junak 106
Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze. Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów, krótki bieg i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji. To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi. Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
Junak
Junak 607
Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700i IRS EPS. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV. MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD. Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.