Warsztat tel. +48 734 703 700
Downtown 350i ABS TCS
23,500 zł
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Nowy Agility 50 to podstawowy model w ofercie Kymco, który teraz jest dostępny w nowych kolorach. Dzięki prostej, sprawdzonej konstrukcji oraz wysokiej jakości podzespołów, a także precyzji ich montażu, pojazd charakteryzuj¹ wysoka trwała i niezawodna. Odpowiednią dawkę paliwa i powietrza do silnika dostarcza w tym modelu tak zwany elektroniczny gaźnik, dzięki czemu pojazd spełnia teraz normę Euro4! Inżynierowie Kymco zastosowali w skuterze sondę Lambda, a także jednostkę sterującą oraz czujnik położenia przepustnicy tak jak ma to miejsce w pojazdach z pełnym wtryskiem.
Junak
Junak 106
Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwi¹zania oraz nowoczesny design sprawiają, że Agility 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe.
Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.
Rocznik 2023 cena 24 400 zł 2022 cena 22 500 zł
Rocznik 2022 cena 22 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2055/1160/1100 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 252 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 10 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 17.82 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Junak
Junak 607
Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze.
Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji.
To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi.
Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1780/1215/1130 mm |
Wysokość kanapy | 805 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 225 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 270 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 15.5 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 21.6 Nm / 5500 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT20X11-9″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 1 |
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.