Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Warsztat tel. +48 734 703 700
Warsztat tel. +48 734 703 700
7,899 zł
Junak
Junak 607
Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.
Spiesz się! | Zostało tylko 1 w magazynie. |
Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Junak
Junak 905 F
Nowy Junak 905 to kolejna, dynamiczna propozycja w segmencie motorowerów tej marki. Dojrzała i masywna konstrukcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających choćby ostatnie targi Motor Show.
905 bez wątpienia jest zauważalny. Głównie za sprawą dynamicznego i masywnego wizerunku. Szeroko poprowadzone owiewki, duże koła i agresywnie zadarty przód Junaka to oczywiste nawiązania do sportowych naked bikeów. Bez wątpienia każdy młody miłośnik jednośladów będzie mógł się poczuć dojrzale na polskich ulicach.
Junaka 905 wyposażono w sprawdzony i dynamiczny silnik 4T o mocy 3.8 KM, który współpracuje z donośnym, niskotonowym układem wydechowym. Junak 905 to również wiele sportowych akcentów. Znajdziesz tutaj mnóstwo zdecydowanych linii, które sprawiają, że motorower wygląda wyjątkowo dynamicznie a do tego bardzo nowocześnie.
Nisko poprowadzone siedzisko pozwala zająć bardziej agresywną pozycję za kierownicą oraz znacząco wpływa na prowadzenie pojazdu. 905 ponadto oferuje sportowe zawieszenie typu upside down, współpracujące z tylną sprężyną centralną. Takie nastawy pozwalają na dynamiczną jazdę wraz z zachowaniem pełnej precyzji.
Po zmroku zachwyci Ciebie cyfrowy kokpit podświetlony niebieską barwą. Do tego tylny klosz wykonany w technologii full LED. To nowoczesne rozwiązanie jest też widoczne na przodzie pojazdu w trybie świateł pozycyjnych. Te zlokoalizowane są nie tylko w kloszu, ale również na skraju zbiornika paliwa.
Junak
Junak M11 125 CM³ Cafe
To jedna z najważniejszych premier roku 2016, którą stworzono dzięki licznym głosom sympatyków marki. Junak M11 125 Cafe stanowi świetne uzupełnienie portfolio modelowego o rewelacyjnie wyglądający motocykl do którego prowadzenia wystarczy zwykłe prawo jazdy B.
Uwagę zwraca przede wszystkim klasyczna stylistyka i dbałość o detale. Charakterystycznie ukształtowana kanapa i zbiornik paliwa sprawiają, że motocykl wzbudził wśród pasjonatów naszej marki spore zainteresowanie. Do tego bardzo szerokie tylne ogumienie i podwójny, chromowany układ wydechowy. Junak M11 125 Cafe dzięki takim elementom jest jednośladem, który nie może przejechać ani jednego kilometra będąc niezauważonym.
Warto zwrócić także uwagę na serce Junaka M11 125 Cafe. To doskonale znana i sprawdzona jednostka, którą można spotkać w innych modelach – M11 i M16. To chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik OHC o mocy niemal 11 KM. Z racji konstrukcji cieszy się nie tylko wysoką kulturą pracy i brakiem wibracji przy wysokich prędkościach obrotowych, ale przede wszystkim zaskakującym, rasowym brzmieniem.
Prowadzenie Junaka M11 125 Cafe to zupełnie nowe, motocyklowe doznania. Jednoślad zachęca do dostojnego pokonywania każdego kilometra. Przy tym Cafe może pochwalić się optymalnym rozłożeniem mas, co jest niezwykle istotne dla początkujących miłośników dwóch kółek.
Junak M11 125 Cafe to zaproszenie na nieco dłuższe wyprawy. Pięciobiegowa manualna skrzynia biegów daje poczucie absolutnej kontroli nad motocyklem, a miękko zestrojone zawieszenie dba o przyjemność z jazdy bez względu na dystans. Tarczowe hamulce na obu osiach to nie tylko bezpieczeństwo, ale także poczucie pewności, że Junak M11 125 Cafe jest motocyklem na który możesz liczyć w każdej sytuacji.
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Zupełnie nowa odsłona M12 w wydaniu Cafe. Mnóstwo wyważonych dodatków czyni Junaka jeszcze bardziej stylowym. To co się nie zmienia to legendarna trwałość i niezawodność serii M12.
Wizualnie Junak M12 Cafe 125 zyskał masywności poprzez optyczne skrócenie linii motocykla. Zastosowano minimalistyczne klosze lamp tylnych LED, dodatkowe osłony oraz unikalne wersje kolorystyczne. Do tego dziesiątki udoskonaleń widocznych choćby na kokpicie czy kanapie. Cafe 125 otrzymał także wydech zachwycający swoim minimalizmem i brzmieniem.
Sprawdzona i ceniona konstrukcja bazująca technicznie na odmianie Vintage otrzymała także szprychowe koła, ergonomiczną kierownicę oraz nową kanapę. Junak M12 Cafe tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne w postaci komputerowego sterowania jednostką czy światła LED.
Junak M12 Cafe jest dynamicznym motocyklem na prawo jazdy B, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika. Jednostka została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 9,53 KM. Przy tym zoptymalizowano masę własną Cafe 125.
Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na nawierzchni gorszej jakości. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra w stylu, który zachwyca otoczenie.
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Junak
Junak 902
To sprawdzona i wyjątkowo udana konstrukcja Junaka 121 125 dostosowana do wymogów stawianych motorowerom.
Funkcjonalna karoseria została odchudzona i dostosowana do parametrów nowego napędu. Bardziej istotne zmiany dotyczą głównie elementów nośnych ramy. Motorower postawiono na charakterystycznych, szerokich oponach doskonale sprawdzających się warunkach terenowych – jest to jedyny motocykl w tym przedziale pojemności dysponujący takim rozmiarem ogumienia !
Junak 902 to klasyczny motorower uniwersalnego przeznaczenia.
Idealna maszyna na codzienne dojazdy do szkoły, wypad na ryby, czy weekendową włóczęgę po bezdrożach.
Bardzo dobre zawieszenie przy uwzględnieniu niewielkiej masy motocykla pozwala rokować, że model 902 na szansę stać się przebojem w swojej klasie.
Silnik – przeegzaminowany ze świetnym wynikiem – w modelu 902 to czterosuwowy jednocylindrowiec chłodzony powietrzem. Niewielki motor generuje moc rzędu 3,5KM co w pełni zaspokaja oczekiwania stawiane jednostkom tego typu.
Układy hamulcowe typowe dla małych motocykli. Z przodu zastosowano układ hydrauliczny, tarczowy, tylne koło obsługuje tradycyjny układ bębnowy.
Model 902 to prosty w budowie i obsłudze, pełnowymiarowy motocykl umożliwiający poruszanie się po drogach publicznych bez obowiązku posiadania prawa jazdy.
Junak
Junak VINTAGE 125 CM³
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 125 ccm3. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 3 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 125.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
To nie oznacza, że Vintage 50 i 125 jest dedykowany wyłącznie kobietom. Styl tego pojazdu jest uniwersalny, a najważniejsze jest to czy po prostu się Tobie podoba.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125 ccm. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2.8 L/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junak Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Junak
Junak M11 125 CM³
Stylistycznie „11-tka” jest hybrydą spajającą idee cruisera i choppera – idealna propozycja dla zwolenników prostych, nieskomplikowanych rozwiązań. Mówiąc wprost, to elegancki motocykl o zdecydowanej, klasycznej linii. Przednie zawieszenie jest nieznacznie wysunięte do przodu, delikatne lagi teleskopów zamyka nad aluminiową obręczą płytki błotnik. Koło o cienkim profilu, zdecydowanie większe od tylnego, zgodnie z kanonami obowiązującymi w kategorii chopper. Definicję przodu określa niewielka lampa oraz pojedynczy kielich szybkościomierza. Prosto, surowo, zgodnie z kanonami zarezerwowanymi dla tego stylu.
Oglądając motocykl z pozycji kierowcy przede wszystkim zwrócimy uwagę na masywną półkę przedniego zawieszenia oraz wygodną, szeroka kierownicę typową dla cruiserów.
Poniżej zbiornik w kształcie łezki wyróżniony oryginalnym malowaniem. Oś symetrii stanowią trzy pasy w stalowym kolorze – dwa wąskie po bokach i jeden szerszy poprowadzony środkiem. Stylistyczny manewr cały efekt zawdzięcza doskonale przemyślanej grze kolorów.
Przy projektowaniu tego modelu główny nacisk położono na wygodę podróżowania.
Solidna, miękka i świetnie wyprofilowana kanapa, nożne podesty, wygodna i funkcjonalna armatura. Motocykl wyposażono również w gmole – niezwykle pożyteczny dodatek zwłaszcza w przypadku ślizgu, poza tym estetyczna konstrukcja, świetnie korespondująca z charakterem motocykla.
Motocykl wyposażono także w bardzo efektywny zespół hamulców. Przód obsługuje hydrauliczny układ dwóch tarcz, natomiast tył również hydrauliczny układ jednotarczowy.
W ogólnej ocenie Junak M-11 to mocny, dynamiczny motocykl wpisujący się w oczekiwania zwolenników klimatów klasycznych. Dużo chromu, zdefiniowana kolorystyka i zwarta bryła.
W segmencie tanich motocykli o małych pojemnościach Junak M-11 to bezwzględnie ścisła czołówka. Równie dobrze sprawdzi się jako alternatywny środek codziennego transportu, jak i motocykl pozwalający realizować turystyczne pasje.
Junak
Junak VINTAGE 50
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Junak
Junak M12 125
Nowa propozycja marki Junak dla posiadaczy prawa jazdy B, ceniących komfort i poczucie wolności podczas każdego kilometra.
Junak M12 125 to nawiązanie do amerykańskiego stylu i zarazem zaproszenie na nieco dalsze wypady. Wysoka dbałość o każdy detal, liczne chromy i smukła sylwetka sprawiają, że motocykl staje się głównym bohaterem na każdej drodze.
Designerzy zadbali o to, aby połączyć konserwatywne linie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowy Junak posiada klasyczną linię zbiornika paliwa, który mieści 13.5 L benzyny, gwarantując zasięg przekraczający 600 kilometrów. W oczy rzuca się także solidne wykończenie końcówki układu wydechowego, który podkreśla klasyczny rodowód modelu M12. Warto również spojrzeć na błotniki, które zostały w całości wykonane z wysokiej jakości metalu.
Za przyjemność z jazdy odpowiada niezwykle komfortowo zestrojone zawieszenie, zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.
Jednostka nowego Junaka M12 125 to innowacyjna konstrukcja, która zorientowana jest nie tylko na wysoką kulturę pracy, ale także na ekologię i ekonomię. Dwuzaworowy silnik o mocy 10.1 KM został wyposażony w wałek wyrównoważający, który skutecznie ogranicza wibracje jednostki przy wysokich prędkościach obrotowych. Sporo uwagi poświęcono optymalizacji osiągów, sprawiając, że Junak M12 wykazuje bardzo dobrą dynamikę w swoim segmencie.
Rama Junaka M12 125 to niezwykle lekki i wytrzymały szkielet w którym priorytetem było zabezpieczenie antykorozyjne. Składa się ono z trzech warstw, odpornych na działania wysokich temperatur oraz wilgoci. Projektanci zadbali także o dobry rozkład masy, co zdecydowanie zwiększa pozytywne doznania z jazdy.
Istotne jest także bezpieczeństwo nowego Junaka M12. Przednia lampa to innowacyjne konstrukcja wykorzystująca technologię Lucalox™, która sprawia, że będziesz zaskoczony jej zasięgiem bez ryzyka oślepiania innych kierowców. Kierunkowskazy oraz tylny klosz światła pozycyjnego i stopu zostały oparte o żarówki LED o żywotności do 30 000 godzin. Dzięki temu udało się zredukować także użycie energii oraz wpłynąć na bezpieczeństwo emitując więcej światła w porównaniu do tradycyjnych żarówek.
Układ zapłonowy Junaka M12 sterowany jest poprzez mikroprocesorowy układ DI, który odpowiada za polepszenie osiągów jednostki napędowej, dużą kulturę pracy przy zachowaniu niskiego spalania.
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #junak #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Jesteś tu pierwszy raz? Create an account
Already got an account? Sign in here
Sorry. No results match your search.