Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Warsztat tel. +48 734 703 700
Warsztat tel. +48 734 703 700
Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Junak
Junak M11 125 CM³
Stylistycznie „11-tka” jest hybrydą spajającą idee cruisera i choppera – idealna propozycja dla zwolenników prostych, nieskomplikowanych rozwiązań. Mówiąc wprost, to elegancki motocykl o zdecydowanej, klasycznej linii. Przednie zawieszenie jest nieznacznie wysunięte do przodu, delikatne lagi teleskopów zamyka nad aluminiową obręczą płytki błotnik. Koło o cienkim profilu, zdecydowanie większe od tylnego, zgodnie z kanonami obowiązującymi w kategorii chopper. Definicję przodu określa niewielka lampa oraz pojedynczy kielich szybkościomierza. Prosto, surowo, zgodnie z kanonami zarezerwowanymi dla tego stylu.
Oglądając motocykl z pozycji kierowcy przede wszystkim zwrócimy uwagę na masywną półkę przedniego zawieszenia oraz wygodną, szeroka kierownicę typową dla cruiserów.
Poniżej zbiornik w kształcie łezki wyróżniony oryginalnym malowaniem. Oś symetrii stanowią trzy pasy w stalowym kolorze – dwa wąskie po bokach i jeden szerszy poprowadzony środkiem. Stylistyczny manewr cały efekt zawdzięcza doskonale przemyślanej grze kolorów.
Przy projektowaniu tego modelu główny nacisk położono na wygodę podróżowania.
Solidna, miękka i świetnie wyprofilowana kanapa, nożne podesty, wygodna i funkcjonalna armatura. Motocykl wyposażono również w gmole – niezwykle pożyteczny dodatek zwłaszcza w przypadku ślizgu, poza tym estetyczna konstrukcja, świetnie korespondująca z charakterem motocykla.
Motocykl wyposażono także w bardzo efektywny zespół hamulców. Przód obsługuje hydrauliczny układ dwóch tarcz, natomiast tył również hydrauliczny układ jednotarczowy.
W ogólnej ocenie Junak M-11 to mocny, dynamiczny motocykl wpisujący się w oczekiwania zwolenników klimatów klasycznych. Dużo chromu, zdefiniowana kolorystyka i zwarta bryła.
W segmencie tanich motocykli o małych pojemnościach Junak M-11 to bezwzględnie ścisła czołówka. Równie dobrze sprawdzi się jako alternatywny środek codziennego transportu, jak i motocykl pozwalający realizować turystyczne pasje.
Junak
Junak 121
FL to nowa, odświeżona generacja motocykla Junak 121. Lifting modelu przyniósł wiele nowych rozwiązań technologicznych oraz unowocześniony design. Zastosowano także elektroniczny wtrysk paliwa i system CBS.
Zmiany dotyczą przede wszystkim oświetlenia. Zmieniony przedni klosz kryje teraz światła pozycyjne w technologii LED. Na tyle pojazdu także zdecydowano o zastąpieniu tradycyjnych żarówek na rzecz wydajnej i bezobsługowej technologii diod elektroluminescencyjnych.
Junak 121 FL to także przemodelowany i unowocześniony kokpit. To połączenie analogowego obrotomierza oraz cyfrowych wskazań prędkości wraz z przebiegiem (w tym dziennym) i poziomem paliwa.
Junak 121 FL może pochwalić się także nowym kształtem felg wykonanych ze stopów lekkich. Głównym atutem modelu 121 FL jest prosta budowa motocykla, przekładająca się na bezproblemową eksploatację oraz niska masa własna, wynosząca zaledwie 130 kg. Stąd konstrukcja ta wydaje się idealnym motocyklem także dla mniej doświadczonych.
Odświeżone 121 to także dwa układy tarczowe o wysokiej wydajności działające w połączeniu z systemem CBS.
Ze względu na przystępną cenę, a także minimalne koszty eksploatacji, Junak 121 FL doskonale sprawdza się jako alternatywny środek transportu. Aktualna cena motocykla porównywana jest z kosztem zakupu średniej klasy skutera. W relacji trwałość – estetyka – cena, ten model nie ma konkurentów.
Motocykl spełnia normy homologacyjne z zakresu wymagań prawa jazdy kat. B i jest już dostępny w salonach Junaka.
Junak
Junak 711
To jeden z największych skuterów na prawo jazdy B w segmencie. Junak 711 to zwinność w mieście i komfort podczas dłuższych wojaży. Duży skok przedniego zawieszenia oraz podwójny amortyzator tylny pozwala czerpać prawdziwą przyjemność z jazdy. Na wrażenia z jazdy wpływa bardzo obszerna kanapa i spora ilość miejsca na nogi. Do tego praktyczne schowki oraz pojemny bagażnik pod kanapą.
Junak 711 daje rozpoznać z daleka. To za sprawą przednich i tylnych lamp w technologii full LED. Profil skutera podkreślają ostre linie.
Silnik Junaka 711 zasilany jest za sprawą elektronicznego układu wtryskowego, który ogranicza spalanie, poprawia kulturę pracy oraz realnie wpływa na czystość spalin.
Junak 711 od roku modelowego 2020 w standardzie wyposażony jest w stelaż tylny pod kufer.
Junak
Junak M12 125
Nowa propozycja marki Junak dla posiadaczy prawa jazdy B, ceniących komfort i poczucie wolności podczas każdego kilometra.
Junak M12 125 to nawiązanie do amerykańskiego stylu i zarazem zaproszenie na nieco dalsze wypady. Wysoka dbałość o każdy detal, liczne chromy i smukła sylwetka sprawiają, że motocykl staje się głównym bohaterem na każdej drodze.
Designerzy zadbali o to, aby połączyć konserwatywne linie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowy Junak posiada klasyczną linię zbiornika paliwa, który mieści 13.5 L benzyny, gwarantując zasięg przekraczający 600 kilometrów. W oczy rzuca się także solidne wykończenie końcówki układu wydechowego, który podkreśla klasyczny rodowód modelu M12. Warto również spojrzeć na błotniki, które zostały w całości wykonane z wysokiej jakości metalu.
Za przyjemność z jazdy odpowiada niezwykle komfortowo zestrojone zawieszenie, zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.
Jednostka nowego Junaka M12 125 to innowacyjna konstrukcja, która zorientowana jest nie tylko na wysoką kulturę pracy, ale także na ekologię i ekonomię. Dwuzaworowy silnik o mocy 10.1 KM został wyposażony w wałek wyrównoważający, który skutecznie ogranicza wibracje jednostki przy wysokich prędkościach obrotowych. Sporo uwagi poświęcono optymalizacji osiągów, sprawiając, że Junak M12 wykazuje bardzo dobrą dynamikę w swoim segmencie.
Rama Junaka M12 125 to niezwykle lekki i wytrzymały szkielet w którym priorytetem było zabezpieczenie antykorozyjne. Składa się ono z trzech warstw, odpornych na działania wysokich temperatur oraz wilgoci. Projektanci zadbali także o dobry rozkład masy, co zdecydowanie zwiększa pozytywne doznania z jazdy.
Istotne jest także bezpieczeństwo nowego Junaka M12. Przednia lampa to innowacyjne konstrukcja wykorzystująca technologię Lucalox™, która sprawia, że będziesz zaskoczony jej zasięgiem bez ryzyka oślepiania innych kierowców. Kierunkowskazy oraz tylny klosz światła pozycyjnego i stopu zostały oparte o żarówki LED o żywotności do 30 000 godzin. Dzięki temu udało się zredukować także użycie energii oraz wpłynąć na bezpieczeństwo emitując więcej światła w porównaniu do tradycyjnych żarówek.
Układ zapłonowy Junaka M12 sterowany jest poprzez mikroprocesorowy układ DI, który odpowiada za polepszenie osiągów jednostki napędowej, dużą kulturę pracy przy zachowaniu niskiego spalania.
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #junak #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Junak
Junak RAW 50
Klasyczny RAW 50, nawiązuje do najlepszych motocyklowych tradycji. Motorower wyposażono w szprychowe koła, minimalistyczne lampy, a jednocześnie zadbano o komfort podróżowania. Stąd nisko umiejscowiona, duża kanapa oraz układ zawieszenia oparty na amortyzatorach o dużym zakresie pracy.
Z założenia jest to prosta i przystępna cenowo konstrukcja stanowiąca alternatywę dla komunikacji zbiorowej. Jednocześnie wstęp do motocyklizmu dla osób bez prawa jazdy, które przed 2013 rokiem osiągnęły próg pełnoletności.
Junak
Junak 104
Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.
Nowy Agility 50 to podstawowy model w ofercie Kymco, który teraz jest dostępny w nowych kolorach. Dzięki prostej, sprawdzonej konstrukcji oraz wysokiej jakości podzespołów, a także precyzji ich montażu, pojazd charakteryzuj¹ wysoka trwała i niezawodna. Odpowiednią dawkę paliwa i powietrza do silnika dostarcza w tym modelu tak zwany elektroniczny gaźnik, dzięki czemu pojazd spełnia teraz normę Euro4! Inżynierowie Kymco zastosowali w skuterze sondę Lambda, a także jednostkę sterującą oraz czujnik położenia przepustnicy tak jak ma to miejsce w pojazdach z pełnym wtryskiem.
Junak
Junak M12 Vintage 125
Vintage stanowi nowe i bardzo ciekawe uzupełnienie serii M12. Sprawdzona i ceniona konstrukcja otrzymała szprychowe koła, prostą kierownicę oraz nową kanapę. Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne.
Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 100 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika. Jednostka została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 10.1 KM.
Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #junak #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Junak
Junak VINTAGE 125 CM³
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 125 ccm3. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 3 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 125.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
To nie oznacza, że Vintage 50 i 125 jest dedykowany wyłącznie kobietom. Styl tego pojazdu jest uniwersalny, a najważniejsze jest to czy po prostu się Tobie podoba.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125 ccm. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2.8 L/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junak Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Junak
Junak M11 125 CM³ Cafe
To jedna z najważniejszych premier roku 2016, którą stworzono dzięki licznym głosom sympatyków marki. Junak M11 125 Cafe stanowi świetne uzupełnienie portfolio modelowego o rewelacyjnie wyglądający motocykl do którego prowadzenia wystarczy zwykłe prawo jazdy B.
Uwagę zwraca przede wszystkim klasyczna stylistyka i dbałość o detale. Charakterystycznie ukształtowana kanapa i zbiornik paliwa sprawiają, że motocykl wzbudził wśród pasjonatów naszej marki spore zainteresowanie. Do tego bardzo szerokie tylne ogumienie i podwójny, chromowany układ wydechowy. Junak M11 125 Cafe dzięki takim elementom jest jednośladem, który nie może przejechać ani jednego kilometra będąc niezauważonym.
Warto zwrócić także uwagę na serce Junaka M11 125 Cafe. To doskonale znana i sprawdzona jednostka, którą można spotkać w innych modelach – M11 i M16. To chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik OHC o mocy niemal 11 KM. Z racji konstrukcji cieszy się nie tylko wysoką kulturą pracy i brakiem wibracji przy wysokich prędkościach obrotowych, ale przede wszystkim zaskakującym, rasowym brzmieniem.
Prowadzenie Junaka M11 125 Cafe to zupełnie nowe, motocyklowe doznania. Jednoślad zachęca do dostojnego pokonywania każdego kilometra. Przy tym Cafe może pochwalić się optymalnym rozłożeniem mas, co jest niezwykle istotne dla początkujących miłośników dwóch kółek.
Junak M11 125 Cafe to zaproszenie na nieco dłuższe wyprawy. Pięciobiegowa manualna skrzynia biegów daje poczucie absolutnej kontroli nad motocyklem, a miękko zestrojone zawieszenie dba o przyjemność z jazdy bez względu na dystans. Tarczowe hamulce na obu osiach to nie tylko bezpieczeństwo, ale także poczucie pewności, że Junak M11 125 Cafe jest motocyklem na który możesz liczyć w każdej sytuacji.
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Jesteś tu pierwszy raz? Create an account
Already got an account? Sign in here
Sorry. No results match your search.