Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Warsztat tel. +48 734 703 700
7,349 zł
Junak
Junak VINTAGE 125 CM³
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 125 ccm3. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 3 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 125.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
To nie oznacza, że Vintage 50 i 125 jest dedykowany wyłącznie kobietom. Styl tego pojazdu jest uniwersalny, a najważniejsze jest to czy po prostu się Tobie podoba.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125 ccm. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2.8 L/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junak Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Spiesz się! | Zostało tylko 1 w magazynie. |
Pojemność silnika | |
---|---|
Producent | |
Typ silnika |
Jesteś tu pierwszy raz? Create an account
Already got an account? Sign in here
Sorry. No results match your search.