Warsztat tel. +48 734 703 700
MXU 300R / T3b
22,500 zł
MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe.
Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.
Rocznik 2023 cena 24 400 zł 2022 cena 22 500 zł
Rocznik 2022 cena 22 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2055/1160/1100 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 252 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 10 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 17.82 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Sportowy quad z napędem 4×4 oraz z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Czarny kolor z żółtymi elementami wykończenia podkreśla jego sportowy charakter, a specjalnie zestrojone podwozie i mocny silnik zapewniają z jednej strony dynamiczną i szybką jazdę, a z drugiej funkcje użytkowe. Dzięki napędowi 4×4 z blokadą mechanizmu różnicowego i wyciągarce pozwala na wykorzystanie go w pracy. TGB Target wyróżnia się na tle quadów w swojej klacie zwinnością, łatwą obsługą, niezawodnością oraz atrakcyjną ceną w stosunku do jakości wykonania oraz wyposażenia.
Nowy TGB Blade 1000i ma teraz bardzo atrakcyjny wygląd i ulepszoną technologię. Nowa generacja pojazdów terenowych w 2019 r. przeszła znaczącą zmianę. W nowym modelu uwagę przyciąga zmodyfikowana osłona chłodnicy i oryginalne reflektory w technologii LED. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową, wzmocnioną japońskimi komponentami konstrukcję. W codziennym użytkowaniu docenisz demontowany przedni grill, który ułatwia czyszczenie chłodnicy.
Cechy quada AU180:
- konstrukcja quada jest odpowiednia dla młodych kierowców,
- silnik o pojemności 180 cm3 z wałem wyrównawczym, który dostarcza moc oraz maksymalnie niweluje wibracje ciała podczas jazdy,
- niskie siedzenie wygodne dla kierowcy,
- specjalnie zaprojektowane zawieszenie Kayo, które redukuje wibracje z podłoża,
- dedykowana amortyzacja.
Istnieje możliwość wysyłki quada!
Koszt wysyłki niezłożonego pojazdu: 300 ,-
Koszt pojazdu gotowego do jazdy wraz z wysyłką: 650 zł
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #kayo #kayoau180 #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Świetny pojazd, przetestowany przez nas osobiście oraz naszych klientów. Bardzo solidna konstrukcja, w której jako stary quadowiec w quady-Mragowo.pl mam wrażenie, że firma Segway odrobiła lekcje. Są elementy przy których widzimy naukę, na błędach starych graczy na rynku (wzmocniona rama, podstopnie osłonięte, grube i zabudowane półosie… Siedzi się trochę wyżej, ale pojazd nie traci na stabilności. Można się przyczepić do kilku szczegółów, ale tak jak w 99% pojazdów, trzeba cos poprawić jeśli chcemy iść grubo w teren. Kultura pracy typowa dla 1 cylindrowca, w zamian otrzymamy trwałość konstrukcji opartą na łożyskach, która w razie nurkowania nie będzie się bała reanimacji. Jeśli zdecydujecie się na wersję ze wspomaganiem, dobrze jest zestroić je wg własnych preferencji. Przyzwyczajony od lat kilkunastu do pojazdów gdzie skręca się bicepsami a nie silniczkiem, ustawiłem sobie na najniższy poziom wspomagania. Znowu wersja bez tego gadżetu, zdaje się czasami mieć spory opór i wymaga przyłożenia się do ciasnych manewrów. Jest też kilka nowinek, o których pisze producent, które wymagają obserwacji by potwierdzić ich skuteczność. Mam nadzieję, że np. dodatkowa chłodnica oleju, w połączeniu z chłodzeniem tłoków olejem, pozwolą nam zapomnieć o zbyt wysokich temperaturach w silniku podczas upalnych wyjazdów. Oczywiście nie pozwala to zapomnieć o codziennej obsłudze i dbałości o sprzęt, nie zapominajmy, że mimo tego chłodnica musi być czysta, by w razie kłopotów mogła wydajnie dbać o właściwą temperaturę pracy silnika. Są to moje odczucia po kilkunastu latach jazdy quadami, gdzie na Mazurach prowadzimy wypożyczalnię, serwis, salon sprzedaży, organizujemy eventy. Jeżdżę również jako przewodnik w quady-Mragowo.pl Chętnie się podzielę z Wami swoją wiedzą, doświadczeniem i pomogę przy wyborze quada, Pitbike, motocykla dla dzieci czy dorosłych. Jako, że są to moje spostrzeżenia, proszę o nie kopiowanie treści bez pozwolenia. Poniżej trochę informacji od producenta… Zapraszam do kontaktu i na zakupy, Tomek.
W ciągu ostatnich 20 lat amerykańska firma Segway stworzyła wiele najlepszych innowacyjnych produktów, które dosłownie zmieniły świat. Czas by zmienić i Twój świat 😉
Dzięki przedłużonemu podwoziu i maksymalnemu wyposażeniu wersja Limited oferuje bardzo duży komfort i wygodę. A wystarczająco duża moc i ogromne możliwości maszyny w terenie razem z dodatkowymi funkcjami jak aplikacja mobilna z inteligentnymi funkcjami sprawiają, że masz wszystko pod kontrolą.
Do wyboru 3 wersje kolorystyczne, oryginalne i powtarzalne, wyróżniające markę.
– Nowoczesne oświetlenie Full-LED
– Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej generacji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego.
– TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
– dwie chłodnice Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
– WSPOMAGANIE KIEROWNICY
– 23 litrowy zbiornik paliwa
– ZAWIESZENIE EXTREME PERFORMANCE
Autoryzowany Serwis
– Serwis motocykli i quadów.
– Wieloletnie doświadczenie w tej dyscyplinie sportu tj. off-road quadami, co za tym idzie dopasowanie odpowiedniego pojazdu oraz wyposażenia do Twoich potrzeb.
– Towar dostępnych od ręki
– Posiadamy własny transport na terenie całego kraju.
Specyfikacja pojazdu
SILNIK
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy DOHC |
Pojemność: | 570 ccm |
Moc: | 44 k |
Moment obrotowy: | 48 Nm |
Zapłon: | elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: | 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna CVT, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z blokadą elektryczną |
Tylny dyferencjał: | z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją) |
PODWOZIE
Rama: | rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości, zwiększony rozstaw osi |
Wspomaganie kierownicy: | elektryczny ze zmiennym efektem |
Zawieszenie: | niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory: | w pełni regulowane z progresywnymi sprężynami, gazowo-olejowe z oddzielnym zbiornikiem (Piggyback) |
Skok: | 180 mm z przodu/ 210 mm z tyłu |
Hamulce: | tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 14″ felgi aluminiowe z systemem Beadlock |
Opony: | przód 26 x 8 – 14 / tył 26 x 10 – 14 |
WYMIARY I WAGA
Długość całkowita: | 2 350 mm |
Szerokość całkowita: | 1 280 mm |
Długość całkowita: | 1 430 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Rozstaw: | 1 450 mm |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Sucha masa: | 385 kg |
Przedni bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg |
Tylny bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
WYPOSAŻENIE
elektryczne wspomaganie kierownicy, elektryczna wyciągarka, siedzisko z oparciem, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, oświetlenie Full-LED, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 14″ felgi aluminiowe z systemem Beadlock, 26″ opony, w pełni regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni, Smart Commanding System (SCS) + aplikacja mobilna Smart-Moving App. |
HOMOLOGACJA
Homologacja: | T3b, Off-road |
Uprawnienia: | prawo jazdy kat. B (samochód osobowy) |
DOSTĘPNE WERSJE
Homologacją E5
Homologacja: | Euro 5 |
Uprawnienia: | prawo jazdy kat. B (samochód osobowy) |
Cena pojazdu 46 990 zł
Wersja PREMIUM oferuje dodatkowe wyposażenie:
- Kufer
- Osłona podwozia
- Dodatkowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu
- Grzane manetki i kciuk SYMTEC
- Uchwyt na telefon
- Gaśnica z uchwytami
Cena pojazdu 49 500 zł
Wersja PREMIUM PRO oferuje dodatkowe wyposażenie:
- Kufer
- Osłona podwozia
- Dodatkowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu
- Podgrzewane siedzenie
- Grzane manetki i kciuk SYMTEC Pro
- Uchwyt na telefon
- Gaśnica z uchwytami
- Kanister 5L SHARK
Cena pojazdu 50 500 zł
Linhai 300 to atrakcyjny cenowo, użytkowo-rekreacyjny quad z napędem na wszystkie koła o stosunkowo małej pojemności silnika i starannym wykonaniu. Użytkownicy quada z całą pewnością docenią komfortowe zawieszenie, cicho pracujący, niezawodny silnik chłodzony cieczą oraz przełączany napęd 2×4 / 4×4. To jeden z najbardziej atrakcyjnych pod względem wyglądu i ceny quad w tej klasie pojemności. Za swój design LINHAI 300 wygrał kilka nagród w kategorii „Design quada roku”.
Silnik
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy SOHC |
Pojemność: | 275 cm3 |
Średnica x skok tłoka: | Ø72.5 X 66.8 mm |
Zapłon: | CDI |
Moc: | 12,8 kW / 5500 ob./min. |
Chłodzenie: | cieczą + wentylator elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: | 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna – CVT wariator z biebiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem |
Napęd kół: | wał kardana z przodu i z tyłu |
Podwozie
Zawieszenie przód: | niezależne, McPherson |
Zawieszenie tył: | wahacz / sztywna oś |
Amortyzatory przód: | hydrauliczne |
Amortyzatory tył: | hydrauliczny |
Hamilce przód: | 2x tarcza / hydrauliczne |
Hamulce tył: | 1x tarcza / hydrauliczne |
Opony przód: | AT24 x 8 – 12 |
Opony tył: | AT24 x 11 – 10 |
Rozmiary i waga
Długość całkowita: | 2015 mm |
Szerokość całkowita: | 1140 mm |
Wysokość całkowita: | 1195 mm |
Wysokość siedziska: | 865 mm |
Prześwit: | 183 mm |
Rozstaw: | 1205 mm |
Sucha masa: | 295 kg |
Zbiornik paliwa: | 14,5 l |
Inne
Prędkościomierz/ obrotomierz: | Cyfrowy, wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, makszymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość,średnia prędkość, 2 liczniki dziennego przebiegu, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik kilometrów, kontrolka poziomu paliwa, kod diagnostyczny usterki, zegar pokładowy. Kontrolki: napędu 4×4, temperatury silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł. |
Homologacja
Homologacja drogowa: | tak (wymagane prawo jazdy kategorii B) |
Wyposażenie
Elektrycznie przełączany napęd 4×4, masywny przedni bumper, solidny przedni i tylny bagażnik, felgi stalowe z oponami DURO, elektryczna wyciągarka z siłą uciągu 3000lbs i zdalnym sterowaniem, hak holowniczy, osłony dłoni, światła LED do jazdy dziennej, podwójne projekcyjne reflektory, światła tylne/ stop/ awaryjne w technologii LED, sygnał dźwiękowy włączonych kierunkowskazów
Pojazd dostępny również w wersji
STANDARD Plus
Cena detaliczna: 23 500zł brutto
dodatkowe wyposażenie w cenie
Torba SHARK / Zestaw naprawczy / Kompresor / Listwa LED
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |
Zachwycająca stylistyka z nowoczesnym, pełnym oświetleniem LED, ulepszoną automatyczną skrzynią biegów, przedłużonym podwoziem oraz mocnym silnikiem zapewnia wygodne prowadzenie i doskonałe właściwości jezdne – nowy TGB Blade 600i LTX 4×4 ma wszystkie warunki, aby ponownie stać się jednym z najpopularniejszych pojazdów ATV średniej wielkości. Pod nową, atrakcyjną powłoką pracuje niezawodny pojedynczy cylinder o dużej sile uciągu. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową konstrukcję opartą o japońskie podzespoły. Łatwo demontowany przedni grill ułatwia czyszczenie chłodnicy. TGB Blade 600i LTX 4×4 oprócz wyjątkowych funkcji terenowych, elektrycznie załączanego napędu 4×4 z elektrycznie blokowanym przednim dyferencjalem, wydłużonnym podwoziem, posiada niezwykle bogate standardowe wyposażenie, w tym wyciągarkę o udźwigu 1300 kg, atrakcyjne aluminiowe felgi oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO.
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV.
MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140/1245/1340 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 484 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 28.88 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 52.7 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |
To jeden z najbardziej wyszukanych quadów dla dzieci, najmłodszych pilotów i przyszłych mistrzów, jest szerszy i bardziej stabilny niż większość innych modeli dziecięcych. Bardzo łatwa obsługa i niski środek ciężkości, automatyczna skrzynia biegów i elektryczny rozrusznik zapewniają dużo radości i zabawy aktywnym dzieciom. Mocną stroną tego pojazdu jest także silnik z dużą rezerwą mocy. Dzięki objętości silnika 90ccm, DRR 100 ma potencjał, aby młody zawodnik rozwijał swoje umiejętności, kolejną dużą zaletą jest bieg wstecz, dzięki któremu dziecko może wydostać się z trudnej sytuacji. Dzięki przemyślanej konstrukcji, mocnemu silnikowi i łatwej obsłudze quada Twoje dziecko może nauczyć się o wiele więcej niż na innych quadach dziecięcych.
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #accessmotor #drr100 #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze.
Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji.
To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi.
Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1780/1215/1130 mm |
Wysokość kanapy | 805 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 225 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 270 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 15.5 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 21.6 Nm / 5500 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT20X11-9″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 1 |