Warsztat tel. +48 734 703 700
MXU 700i IRS EPS / T3b
45,900 zł
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV.
MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140/1245/1340 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 484 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 28.88 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 52.7 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
MXU 300 to zupełnie nowy, podstawowy model w gamie quadów Kymco. Stanowi doskonałe i niezawodne narzędzie do pracy, bez względu na warunki. Nowy model jest wyposażony w zmodyfikowany wtrysk paliwa, który nie tylko poprawia wydajność silnika, ale również jest przyjazny środowisku. Nowa trzysetka mocno nawiązuje stylistycznie do większych braci, ale jest bardziej kompaktowa. Zupełnie nowe MXU 300 fabrycznie jest wyposażone w wydajną wyciągarkę oraz przednią osłonę, tzw. bumper.
Osłona wlotu powietrza nawiązuje teraz wyglądem do większych wersji MXU. Solidny stelaż: bardziej trwała i wytrzymała konstrukcja.
CBS: wyposażony w kombinowany układ hamulcowy, dzięki któremu obie osie hamowane są równocześnie, co wpływa
na większy poziom bezpieczeństwa.
Hak holowniczy: stanowi wyposażenie seryjne, gdybyś chciał holować przyczepę, ewentualnie inny pojazd.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1900/1030/1180 mm |
Wysokość kanapy | 845 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 330 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 16.3 kW / 7500 rpm |
Max. moment obr. | 22 Nm / 5550 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Sportowy quad z napędem 4×4 oraz z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Czarny kolor z żółtymi elementami wykończenia podkreśla jego sportowy charakter, a specjalnie zestrojone podwozie i mocny silnik zapewniają z jednej strony dynamiczną i szybką jazdę, a z drugiej funkcje użytkowe. Dzięki napędowi 4×4 z blokadą mechanizmu różnicowego i wyciągarce pozwala na wykorzystanie go w pracy. TGB Target wyróżnia się na tle quadów w swojej klacie zwinnością, łatwą obsługą, niezawodnością oraz atrakcyjną ceną w stosunku do jakości wykonania oraz wyposażenia.
Zachwycająca stylistyka z nowoczesnym, pełnym oświetleniem LED, ulepszoną automatyczną skrzynią biegów, przedłużonym podwoziem oraz mocnym silnikiem zapewnia wygodne prowadzenie i doskonałe właściwości jezdne – nowy TGB Blade 600i LTX EPS 4×4 ma wszystkie warunki, aby ponownie stać się jednym z najpopularniejszych pojazdów ATV średniej wielkości. Pod nową, atrakcyjną powłoką pracuje niezawodny pojedynczy cylinder o dużej sile uciągu. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową konstrukcję opartą o japońskie podzespoły. Łatwo demontowany przedni grill ułatwia czyszczenie chłodnicy. TGB Blade 600i LTX EPS 4×4 oprócz wyjątkowych funkcji terenowych, elektrycznie załączanego napędu 4×4 z dwoma blokowanymi mechanizmami różnicowymi, trójstopniowego wspomagania układu kierowniczego EPS, wydłużonego podwozia z pojedynczym siedzeniem pasażera, posiada niezwykle bogate standardowe wyposażenie, w tym wyciągarkę o udźwigu 1300 kg, atrakcyjne aluminiowe felgi oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO.
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |
Solidny i bardzo zwrotny quad, który spodoba się najbardziej wymagającym użytkownikom. To wielozadaniowy pojazd do pracy i zabawy, który zachwyca mocnym silnikiem i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Wyposażenie obejmuje nowoczesne kompozytowe bagażniki, atrakcyjne felgi aluminiowe, oświetlenie LED, hak holowniczy, elektryczną wyciągarkę.
Zachwycająca stylistyka z nowoczesnym, pełnym oświetleniem LED, ulepszoną automatyczną skrzynią biegów, przedłużonym podwoziem oraz mocnym silnikiem zapewnia wygodne prowadzenie i doskonałe właściwości jezdne – nowy TGB Blade 600i LTX 4×4 ma wszystkie warunki, aby ponownie stać się jednym z najpopularniejszych pojazdów ATV średniej wielkości. Pod nową, atrakcyjną powłoką pracuje niezawodny pojedynczy cylinder o dużej sile uciągu. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową konstrukcję opartą o japońskie podzespoły. Łatwo demontowany przedni grill ułatwia czyszczenie chłodnicy. TGB Blade 600i LTX 4×4 oprócz wyjątkowych funkcji terenowych, elektrycznie załączanego napędu 4×4 z elektrycznie blokowanym przednim dyferencjalem, wydłużonym podwoziem, posiada niezwykle bogate standardowe wyposażenie, w tym wyciągarkę o udźwigu 1300 kg, atrakcyjne aluminiowe felgi oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO.
Nowy TGB Blade 1000i ma teraz bardzo atrakcyjny wygląd i ulepszoną technologię. Nowa generacja pojazdów terenowych w 2019 r. przeszła znaczącą zmianę. W nowym modelu uwagę przyciąga zmodyfikowana osłona chłodnicy i oryginalne reflektory w technologii LED. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową, wzmocnioną japońskimi komponentami konstrukcję. W codziennym użytkowaniu docenisz demontowany przedni grill, który ułatwia czyszczenie chłodnicy.
Konstrukcja nadwozia quada Kayo A180 została stworzona tak, aby podmuch powietrze podczas jazdy był jak najmniejszy. Silnik CVT o pojemności 180 cm3 jest dynamiczny oraz maksymalnie zmniejsza wibracje podczas jazdy. Pojazd posiada wysokiej jakości amortyzatory, które gwarantują długi czas użytkowania.
Istnieje możliwość wysyłki quada!
Koszt wysyłki niezłożonego pojazdu: 300 ,-
Koszt pojazdu gotowego do jazdy wraz z wysyłką: 650 zł
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #kayo #kayoa180 #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Cechy produktu:
- modny wygląd nadwozia,
- reflektory w kształcie karoserii,
- mocne i trwałe zawieszenie,
- 10” koła,
- cyfrowy prędkościomierz.
Istnieje możliwość wysyłki quada!
Koszt wysyłki niezłożonego pojazdu: 300 ,-
Koszt pojazdu gotowego do jazdy wraz z wysyłką: 650 zł
Pełen profesjonalizm, szybka realizcja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.
#quadymragowo #kayo #kayoau200t3b #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy
Sportowy quad z napędem 4×4 oraz z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Czarny kolor z żółtymi elementami wykończenia podkreśla jego sportowy charakter, a specjalnie zestrojone podwozie i mocny silnik zapewniają z jednej strony dynamiczną i szybką jazdę, a z drugiej funkcje użytkowe. Dzięki napędowi 4×4 z blokadą mechanizmu różnicowego i wyciągarce pozwala na wykorzystanie go w pracy. TGB Target wyróżnia się na tle quadów w swojej klacie zwinnością, łatwą obsługą, niezawodnością oraz atrakcyjną ceną w stosunku do jakości wykonania oraz wyposażenia.