Warsztat tel. +48 734 703 700
New Downtown 125i
21,990 zł
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwi¹zania oraz nowoczesny design sprawiają, że Agility 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.
MXU 300 to zupełnie nowy, podstawowy model w gamie quadów Kymco. Stanowi doskonałe i niezawodne narzędzie do pracy, bez względu na warunki. Nowy model jest wyposażony w zmodyfikowany wtrysk paliwa, który nie tylko poprawia wydajność silnika, ale również jest przyjazny środowisku. Nowa trzysetka mocno nawiązuje stylistycznie do większych braci, ale jest bardziej kompaktowa. Zupełnie nowe MXU 300 fabrycznie jest wyposażone w wydajną wyciągarkę oraz przednią osłonę, tzw. bumper.
Osłona wlotu powietrza nawiązuje teraz wyglądem do większych wersji MXU. Solidny stelaż: bardziej trwała i wytrzymała konstrukcja.
CBS: wyposażony w kombinowany układ hamulcowy, dzięki któremu obie osie hamowane są równocześnie, co wpływa
na większy poziom bezpieczeństwa.
Hak holowniczy: stanowi wyposażenie seryjne, gdybyś chciał holować przyczepę, ewentualnie inny pojazd.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1900/1030/1180 mm |
Wysokość kanapy | 845 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 330 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 16.3 kW / 7500 rpm |
Max. moment obr. | 22 Nm / 5550 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Nowy Agility 50 to podstawowy model w ofercie Kymco, który teraz jest dostępny w nowych kolorach. Dzięki prostej, sprawdzonej konstrukcji oraz wysokiej jakości podzespołów, a także precyzji ich montażu, pojazd charakteryzuj¹ wysoka trwała i niezawodna. Odpowiednią dawkę paliwa i powietrza do silnika dostarcza w tym modelu tak zwany elektroniczny gaźnik, dzięki czemu pojazd spełnia teraz normę Euro4! Inżynierowie Kymco zastosowali w skuterze sondę Lambda, a także jednostkę sterującą oraz czujnik położenia przepustnicy tak jak ma to miejsce w pojazdach z pełnym wtryskiem.
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
Rocznik 2022 cena 35 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2205/1230/1265 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 442 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 501 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 22.38 kW / 5000 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT25X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT25X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, Wyciągarka |
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.
Junak
Junak 711
To jeden z największych skuterów na prawo jazdy B w segmencie. Junak 711 to zwinność w mieście i komfort podczas dłuższych wojaży. Duży skok przedniego zawieszenia oraz podwójny amortyzator tylny pozwala czerpać prawdziwą przyjemność z jazdy. Na wrażenia z jazdy wpływa bardzo obszerna kanapa i spora ilość miejsca na nogi. Do tego praktyczne schowki oraz pojemny bagażnik pod kanapą.
Junak 711 daje rozpoznać z daleka. To za sprawą przednich i tylnych lamp w technologii full LED. Profil skutera podkreślają ostre linie.
Silnik Junaka 711 zasilany jest za sprawą elektronicznego układu wtryskowego, który ogranicza spalanie, poprawia kulturę pracy oraz realnie wpływa na czystość spalin.
Junak 711 od roku modelowego 2020 w standardzie wyposażony jest w stelaż tylny pod kufer.
MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe.
Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.
Rocznik 2023 cena 24 400 zł 2022 cena 22 500 zł
Rocznik 2022 cena 22 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2055/1160/1100 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 252 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 10 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 17.82 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Junak
Junak VINTAGE 125 CM³
Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 125 ccm3. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 3 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 125.
Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
To nie oznacza, że Vintage 50 i 125 jest dedykowany wyłącznie kobietom. Styl tego pojazdu jest uniwersalny, a najważniejsze jest to czy po prostu się Tobie podoba.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125 ccm. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2.8 L/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junak Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Agility 16+ 50cc to jeden z największych w swojej klasie, markowych skuterów na polskim rynku. Ponieważ jego nadwozie to wierna kopia brata bliźniaka o pojemności 125 cc, dwie dorosłe osoby będą czuć się na nim zupełnie komfortowo. Pojazd posiada też sporo miejsca na bagaż, zarówno pod kanapą, w schowku z przodu, a przede wszystkim w fabrycznie montowanym kufrze centralnym. Skuter doskonale sprawdzi się w mieście dzięki zastosowaniu dużych kół. Posiada również gniazdo 12V, podświetlenie zegarów i światła pozycyjne w technologii LED. Jednak największa zmiana to zastosowanie pełnego wtrysku paliwa, a nie – jak w prostszych wersjach skuterów – gaźnika elektronicznego. Wtrysk paliwa zapewnia łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych, a dodatkowo jest rozwiązaniem ekonomicznym, wydajnym i ekologicznym, gdyż spełnia normę emisji spalin Euro4!
Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV.
MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140/1245/1340 mm |
Wysokość kanapy | 900 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 484 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 28.88 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 52.7 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |