PIT BIKE YCF SM 88S PL 2021

7,499 

+ -

Mini Cross Pit Bike YCF SUPERMOTO 88s PL to oferta dla wyczynowców. Czym charakteryzuje się ten model? Pojemność 80 centymetrów sześciennych, półautomatyczny silnik, jednocylindrowy i 4 biegi. Tak w skrócie można powiedzieć o tym pit bike’u. Jest to rozwinięcie udanej konstrukcji YCF START F88S. Mamy tutaj fabrycznie zainstalowane lekkie magneto. Moduł CDI Racing i gaźnik Mikuni 22 mm zapewnią najlepsze osiągi w swojej klasie. Producent zastosował w tym modelu ulepszone hamulce. Tarcze o średnicy 200 mm dają możliwość skutecznego dohamowania do zakrętów podczas wyścigów. Z przodu mamy czterotłoczkowy zacisk a do tego regulowaną dźwignię, którą każdy zawodnik sam sobie może dopasować. Fabryczny, wąski stelaż podnóżków, duży prześwit oraz zmniejszone podnóżki wersji limitowanej umożliwiają niższe złożenia w zakrętach. Wzorowa geometria ramy START zapewnia dobrą ergonomię, a w połączeniu z utwardzonym zawieszeniem także większą kontrolę podczas uślizgów. Zbiorniczki na zlewki SM i opony typu SLICK marki YCF decydują o gotowości do startu w zawodach na asfalcie. Crash pady osi kół oraz nakładki na podnóżki i pedał hamulca chronią przed zniszczeniem metalowych elementów w trakcie wyścigu oraz uszkodzeniem nawierzchni na zamkniętych obiektach. Bardzo dobrze, że producent o tym pomyślał ponieważ wiemy, że często trenujecie np. na halach. Spójrzmy teraz na ogólny wygląd. Limitowana kolorystyka plastików i wzornictwo oklein pozwala się wyróżnić w stawce. Czarna rama i tłumik, dwukolorowe siedzenie, kolorowe dodatki poprawiają walory estetyczne. Atrakcyjne, aluminiowe akcesoria wpływają także na zmniejszenie wagi motocykla. Precyzyjny, krótki rolgaz ułatwia szybsze otwarcie przepustnicy i wpływa na wygodę podczas wyścigu. To rzecz niezbędna w tego typu pit bike’u. Zwróćcie uwagę na fabryczne przełożenia dostosowane do torów asfaltowych (15/37 zębów) oraz wzmocniony łańcuch i prowadnicę. Mamy też tutaj fabrycznie zamontowany reduktor hałasu w tłumiku, tzw. dB killer.  Kierownica jest aluminiowa i do tego obniżona. Półki kierownicy też są lżejsze. Są też zupełnie nowe manetki, a końcówki kierownicy są plastikowe. Producent wprowadził regulowany rolgaz. Poprawiono trwałość śruby- są zupełnie nowe o lepszych parametrach, zamontowano skuteczniejszy filtr powietrza o podwójnej grubości. O tym też musicie wiedzieć. Wzmocniono i powiększono uchwyt tylnego przewodu hamulcowego na wahaczu a także skrócono pedał hamulca, który też dostał mniejszą końcówkę. Dźwignia zmiany biegów też jest skrócona. Rura wydechowa doczekała się wzmocnionego mocowania osłony. Powiększono zaś błotnik i tablicę numeryczną. W sumie to dobrze, będzie miejsce na większy numer widoczny z daleka. Główka ramy otrzymała większe łożyska a tylny zacisk hamulca jest o zupełnie innej konstrukcji. Piasta koła zaś ma otwory do demontażu łożysk. I na koniec warto jeszcze wspomnieć, że tylna zębatka jest też aluminiowa i ma 37 zębów.

Koszt wysyłki niezłożonego pojazdu: 200 ,-

Koszt pojazdu gotowego do jazdy wraz z wysyłką: 450 zł

Pełen profesjonalizm, szybka realizacja sprzedaży, maksymalizacja jakości – to właśnie cechuje naszą firmę Quady Mrągowo. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci wychodzili z uśmiechem i zadowoleniem.

#quadymragowo #kayo #minicrosspitbike #mragowo #mazury #warminskomazurskie #quady #atv #motocykle #serwis #sprzedaz #salonsprzedazy

Koszyk
Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Ostatnio oglądane

Close

Witamy ponownie!

A password will be sent to your email address.

Already got an account?

Quickview

Close

Categories