Warsztat tel. +48 734 703 700
Xciting S 400i (ABS) NOODOE
27,990 zł
Xciting S 400i został stworzony według ideologii Kymco „Win My Heart”. Z połączenia sportowego ducha zaklętego w praktycznym nadwoziu oraz nowoczesnej technologii powstał wyjątkowy jednoślad. Pierwsze spojrzenie i już wiesz, że chcesz jechać. Gdzie? To nieważne. Obudź 36 koni mechanicznych i ruszaj przed siebie. Zaprojektowana od nowa rama, sztywniej niż dotychczas połączona z dynamicznym silnikiem oraz wygodna kanapa sprawią, że nie będziesz chciał się zatrzymać. A jeżeli zajdzie taka potrzeba – pomoże Ci wydajny układ hamulcowy w systemem ABS Bosch 9 generacji.
Junak
Junak 106
Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.
New Downtown 350i (ABS) godny następca jednego z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce Kymco Downtown 300i . New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyci¹ga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro 5. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown 350i może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pok³adowego podaj¹cego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.
MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe.
Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.
Rocznik 2023 cena 24 400 zł 2022 cena 22 500 zł
Rocznik 2022 cena 22 500 zł
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2055/1160/1100 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 252 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Gaźnik |
Moc | 10 kW / 6750 rpm |
Max. moment obr. | 17.82 Nm / 2850 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Agility Carry 50i to skuter użytkowy stworzony od podstaw, aby sprosta oczekiwaniom kurierów i dostawców. Imponująca przestrzeń bagażowa to efekt zastosowania profesjonalnych, obszernych bagażników, które zosta³y ergonomicznie rozmieszczone zarówno z tyłu jak i w przedniej części pojazdu. Transport ładunku nie skutkuje zmniejszeniem komfortu i bezpieczeństwa.
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwi¹zania oraz nowoczesny design sprawiają, że Agility 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.
Jeśli jesteście posiadaczami prawa jazdy kategorii B od przynajmniej trzech lat i macie dość stania w korkach to X-Town 125i to doskonała propozycja dla Was. Skuter oferuje bardzo wygodną pozycje za kierownicą, ale tak e na miejscu dla pasażera. Nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak miejsca na nogi. Wysoka szyba z przodu ochroni kierowcę przed deszczem i naporem powietrza. No i ten wygląd to nowoczesna, ale i stonowana linia skutera zwraca uwagę. Tylna lampa wykonana w technologii LED ze światłem stopu układającym się w literę X nie pozostawia wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia. Silnik? Nowoczesna, zasilana uk³adem wtryskowym jednostka oferuje wystarczaj¹c¹ moc, by na każdych światłach zajmować pierwsze miejsce, gdy tylko tego sobie życzysz.
Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory.
Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2100/1105/1190 mm |
Wysokość kanapy | 843 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 315 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 443 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 21.1 kW / 6500 rpm |
Max. moment obr. | 27.6 Nm / 3250 rpm |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Rozmiar opon przód | AT24X8-12″ |
Rozmiar opon tył | AT24X10-12″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Podwójna Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Wyciągarka |
MXU 300 to zupełnie nowy, podstawowy model w gamie quadów Kymco. Stanowi doskonałe i niezawodne narzędzie do pracy, bez względu na warunki. Nowy model jest wyposażony w zmodyfikowany wtrysk paliwa, który nie tylko poprawia wydajność silnika, ale również jest przyjazny środowisku. Nowa trzysetka mocno nawiązuje stylistycznie do większych braci, ale jest bardziej kompaktowa. Zupełnie nowe MXU 300 fabrycznie jest wyposażone w wydajną wyciągarkę oraz przednią osłonę, tzw. bumper.
Osłona wlotu powietrza nawiązuje teraz wyglądem do większych wersji MXU. Solidny stelaż: bardziej trwała i wytrzymała konstrukcja.
CBS: wyposażony w kombinowany układ hamulcowy, dzięki któremu obie osie hamowane są równocześnie, co wpływa
na większy poziom bezpieczeństwa.
Hak holowniczy: stanowi wyposażenie seryjne, gdybyś chciał holować przyczepę, ewentualnie inny pojazd.
SPECYFIKACJA
Wymiary (dł./szer./wys.) | 1900/1030/1180 mm |
Wysokość kanapy | 845 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 330 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 271 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk |
Moc | 16.3 kW / 7500 rpm |
Max. moment obr. | 22 Nm / 5550 rpm |
Zbiornik paliwa | 12,5 L |
Przeniesienie napędu | CVT, 2×4 |
Rozmiar opon przód | AT22X7-10″ |
Rozmiar opon tył | AT22X10-10″ |
Hamulec przód | Podwójna Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
Homologacja | T3b |
Ilość miejsc | 2 |
Dodatkowo | Hak w zestawie |
Junak
Junak 103
Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.
Obok New Downtown 125i trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale wspó³gra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapę oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora.