• 9,299 

    Junak
    Junak e-Vintage


  • 8,199 

    Junak
    Junak e-CLASSIC


  • 9,899 

    Junak
    Junak e-ONE


  • 4,499 

    Junak
    Junak 106
    Junak 106 to prosty sposób na spełnienie marzeń o własnych dwóch kółkach. To niezwykle prosty w prowadzeniu i eksploatacji jednoślad.
    Ten niewielki skuter stanowi dobrą alternatywę w miejskiej dżungli z myślą o której został stworzony. Niewielkie kompaktowe wymiary i niska masa własna pozwala pewnie i szybko pokonywać nawet najbardziej zatłoczone miejskie ulice.
    Przy tym robi to w sposób niezwykle komfortowy i ekonomiczny. Zasięg Junaka 106 to nawet 350 km na jednym tankowaniu w przypadku silnika czterosuwowego.


  • 4,399 

    Junak
    Junak 103
    Niewielkie rozmiary oraz niska masa własna sprawia, że Junak 103 jest niezwykle prostym do opanowania jednośladem. Te atrybuty wpływają również na zwrotność oraz łatwość eksploatacji w miejskiej dżungli.
    Nietypowym w tego rodzaju konstrukcji jest zastosowanie silnika czterosuwowego o mocy 3.3 KM. W połączeniu z niewielkimi gabarytami zapewnia świetne osiągi porównywalne ze sportowymi skuterami segmentu 50 ccm. Na etapie projektowania przez Almot Junaka 103 głównym założeniem był dobór optymalnych podzespołów pod względem jakości oraz ceny końcowej pojazdu. Z pewnością ten wysiłek opłacił się. 103 jest jednym z najbardziej niezawodnych skuterów w swoim segmencie, a zarazem atrakcyjną cenowo propozycją dla polskiego konsumenta.
    Junak 103 występuje w trzech wersjach kolorystycznych – czarno-pomarańczowy, czarno-czerwony, czarno-niebieski. Wszystkie egzemplarze zostały wyposażone w schowek pod kierownicą z powodzeniem mieszczący drobne przedmioty, które chcemy mieć pod ręką i to niemal dosłownie. Dodatkowo na tyle pojazdu znajdziemy bagażnik, który z powodzeniem możemy zaadoptować jako stelaż pod akcesoryjny kufer. Bagażnik pod siedzeniem pomieści kask typu jet.
    Prócz tego w ramach seryjnego wyposażenia Junak 103 posiada przedni hydrauliczny hamulec tarczowy wykazujący się w połączeniu z tylnym zespołem bębnowym dobrą wydajnością, również podczas podróżowania w dwie osoby.


  • 4,399 

    Junak
    Junak 104
    Nieco ponad 80 kg masy oraz 3.1 KM. To zaproszenie do rozpoczęcia niezwykłej przygody. Junak 104 będzie idealnym i niedrogim biletem wstępu do świata jednośladów.
    Stosunek mocy do masy sprawia, że będziesz zaskoczony osiągami tego niewielkiego skutera. Przy tym nie będziesz narzekać na brak pewności prowadzenia i wysokie spalanie.
    Mimo kompaktowych wymiarów, Junak 104 pozostaje praktyczny. Znajdziesz schowek zarówno pod kanapą, jak i poniżej kierownicy. Płaska podłoga i 2 haczyki z kolei pozwolą przewieźć drobne zakupy lub plecak.
    Elementem standardowego wyposażenia jest także tylny bagażnik, który można wyposażyć w opcjonalny kufer.


  • 5,899 

    Junak
    Junak 607
    Junak 607 to sporych gabarytów skuter, który sprawdzi się nie tylko w zatłoczonym mieście.
    Będziesz zaskoczony ilością przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera. Docenisz także precyzyjne przednie oraz komfortowe tylne zawieszenie. Spory schowek pod kanapą może pomieścić nie tylko niezbędne elementy wyposażenia skutera, ale także pełnowymiarowy kask lub plecak. To zdecydowanie jedna z najbardziej praktycznych propozycji klasy 50 ccm.
    Ekonomiczne jednostki napędowe czynią Junaka 607 świetną alternatywę w codziennym podróżowaniu.


  • 5,999 

    Junak
    Junak 805


  • 6,249 

    Junak
    Junak VINTAGE 50
    Pierwszy retro skuter od Junaka. Połączyliśmy dwie przeciwstawne cechy: Olschoolowe oblicze Vintage wraz z nowoczesnymi akcentami. Są nimi np. w pełni LEDowy klosz tylny wraz z kierunkowskazami, czy elektroniczny zestaw zegarów.
    Jednoślad napędzany jest silnikiem czterosuwowym o pojemności 50 ccm. Jednostka zapewnia dobre osiągi i spalanie nie przekraczające 2.5 L na każde 100 km. Warto wspomnieć o wysokiej kulturze pracy silnika.
    Junak Vintage wyróżnia się doskonałą jakością w tym segmencie skuterów. Mowa tu nie tylko o podzespołach, ale również spasowaniu materiałów wykończeniowych. Całość sprawia, że skuter wygląda dobrze nie tylko z daleka. To pozwala być nam dumnym z Junak Vintage 50.
    Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
    Elegancja Junaka Vintage 50 i 125 to nie tylko pozory. Wystarczy podejść bliższej, przyjrzeć się detalom i solidności wszystkich materiałów. Zwróć uwagę także na materiał z jakiego wykonano kanapę i z jaką starannością została ona obszyta. Co istotne Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.


  • 6,249 

    Junak
    Junak RAW 50
    Klasyczny RAW 50, nawiązuje do najlepszych motocyklowych tradycji. Motorower wyposażono w szprychowe koła, minimalistyczne lampy, a jednocześnie zadbano o komfort podróżowania. Stąd nisko umiejscowiona, duża kanapa oraz układ zawieszenia oparty na amortyzatorach o dużym zakresie pracy.
    Z założenia jest to prosta i przystępna cenowo konstrukcja stanowiąca alternatywę dla komunikacji zbiorowej. Jednocześnie wstęp do motocyklizmu dla osób bez prawa jazdy, które przed 2013 rokiem osiągnęły próg pełnoletności.


  • 5,799 

    Junak
    Junak 904
    904 to świetna propozycja dla tych, którzy chcą wejść do świata jednośladów z manualną skrzynią biegów. To niepozorny motorower, którego konstrukcja niemal w całości bazuje na Junaku 126 z silnikiem 125 ccm. Masywne rozmiary i dojrzałe, donośne brzmienie czterosuwowej jednostki napędowej nadaje Junakowi 904 wyjątkowy charakter. Do tego motorower posiada wydajne hamulce, nowoczesną deskę rozdzielczą i sportowy design. Dodając do tego niewielkie spalanie (2.2 L/100 km) i niskie koszty eksploatacji wyłania się obraz optymalnego motoroweru w rozsądnej cenie zakupu. Junak 904 dostępny jest w pięciu malowaniach.


  • 9,949 

    Junak
    Junak Furious
    Rozwój technologiczny pozwolił na opracowanie nowocześniejszego sposobu zasilania takiego silnika poprzez sterowany elektronicznie gaźnik. To wpływa z jednej strony na czystsze spaliny i mniej cząstek stałych wydobywających w trakcie pracy. Z drugiej natomiast ograniczono spalanie i poprawiono ergonomię eksploatacji jednostki.
    Junak Furious 50 to także wiele sportowych akcentów, w tym agresywna geometria i masywne kształty. W standardzie jednoślad został też zaopatrzony w lampy full led, zarówno z przodu, jak i z tyłu, dwa hamulce tarczowe, sportowe zawieszenie typu upside-down oraz elektroniczny kokpit.


  • 5,299 

    Junak
    Junak 901
    901 to nic innego jak kontynuacja bodaj najciekawszej pozycji w segmencie polskich 50-tek, opatrzonej do niedawna symbolem FERRO-901. Dwuosobowy, postawiony na dużych 18-calowych kołach i napędzany wyjątkowo efektywną i ekonomiczną jednostką napędową motorower, błyskawicznie zyskał spore grono zwolenników, zarówno wśród młodzieży jak i osób dorosłych.
    Junaka 901 napędza czterosuwowa, chłodzona powietrzem jednostka o pojemności 49ccm. Pomimo ograniczeń restrykcjami homologacyjnymi osiąga niebagatelną moc 3,5KM co przekłada się na zaskakującą dynamikę, bardzo dobry zryw, niezłe przyspieszenie oraz wysoką kulturę pracy silniczka w pełnym zakresie obrotów.
    Niewątpliwie duży wpływ na imponujące właściwości jezdne ma również zastosowanie manualnej skrzyni biegów.
    Junak 901 został homologowany jako pojazd dwuosobowy. Siedzisko wygodne, wyprofilowane stosownie do obowiązujących trendów. Zasadniczym elementem bryły pojazdu jest oryginalny zbiornik paliwa. Nowoczesne rozwiązanie wlewu zgrabnie koresponduje z awangardowym panelem wskaźników. Kierownica wygodna, typowa dla usportowionych motocykli małej pojemności.
    Junak 901 jest typowym motorowerem uniwersalnego przeznaczenia. Doskonale sprawdzi się podczas codziennej eksploatacji w ruchu miejskim, poradzi sobie również podczas rekreacyjnych wypadów w teren.


  • 5,999 

    Junak
    Junak 905 F
    Nowy Junak 905 to kolejna, dynamiczna propozycja w segmencie motorowerów tej marki. Dojrzała i masywna konstrukcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających choćby ostatnie targi Motor Show.
    905 bez wątpienia jest zauważalny. Głównie za sprawą dynamicznego i masywnego wizerunku. Szeroko poprowadzone owiewki, duże koła i agresywnie zadarty przód Junaka to oczywiste nawiązania do sportowych naked bikeów. Bez wątpienia każdy młody miłośnik jednośladów będzie mógł się poczuć dojrzale na polskich ulicach.
    Junaka 905 wyposażono w sprawdzony i dynamiczny silnik 4T o mocy 3.8 KM, który współpracuje z donośnym, niskotonowym układem wydechowym. Junak 905 to również wiele sportowych akcentów. Znajdziesz tutaj mnóstwo zdecydowanych linii, które sprawiają, że motorower wygląda wyjątkowo dynamicznie a do tego bardzo nowocześnie.
    Nisko poprowadzone siedzisko pozwala zająć bardziej agresywną pozycję za kierownicą oraz znacząco wpływa na prowadzenie pojazdu. 905 ponadto oferuje sportowe zawieszenie typu upside down, współpracujące z tylną sprężyną centralną. Takie nastawy pozwalają na dynamiczną jazdę wraz z zachowaniem pełnej precyzji.
    Po zmroku zachwyci Ciebie cyfrowy kokpit podświetlony niebieską barwą. Do tego tylny klosz wykonany w technologii full LED. To nowoczesne rozwiązanie jest też widoczne na przodzie pojazdu w trybie świateł pozycyjnych. Te zlokoalizowane są nie tylko w kloszu, ale również na skraju zbiornika paliwa.


  • 6,499 

    Junak
    Junak 905
    Nowy Junak 905 to kolejna, dynamiczna propozycja w segmencie motorowerów tej marki. Dojrzała i masywna konstrukcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających choćby ostatnie targi Motor Show.
    905 bez wątpienia jest zauważalny. Głównie za sprawą dynamicznego i masywnego wizerunku. Szeroko poprowadzone owiewki, duże koła i agresywnie zadarty przód Junaka to oczywiste nawiązania do sportowych naked bikeów. Bez wątpienia każdy młody miłośnik jednośladów będzie mógł się poczuć dojrzale na polskich ulicach.
    Junaka 905 wyposażono w sprawdzony i dynamiczny silnik 4T o mocy 3.8 KM, który współpracuje z donośnym, niskotonowym układem wydechowym. Junak 905 to również wiele sportowych akcentów. Znajdziesz tutaj mnóstwo zdecydowanych linii, które sprawiają, że motorower wygląda wyjątkowo dynamicznie a do tego bardzo nowocześnie.
    Nisko poprowadzone siedzisko pozwala zająć bardziej agresywną pozycję za kierownicą oraz znacząco wpływa na prowadzenie pojazdu. 905 ponadto oferuje sportowe zawieszenie typu upside down, współpracujące z tylną sprężyną centralną. Takie nastawy pozwalają na dynamiczną jazdę wraz z zachowaniem pełnej precyzji.
    Po zmroku zachwyci Ciebie cyfrowy kokpit podświetlony niebieską barwą. Do tego tylny klosz wykonany w technologii full LED. To nowoczesne rozwiązanie jest też widoczne na przodzie pojazdu w trybie świateł pozycyjnych. Te zlokoalizowane są nie tylko w kloszu, ale również na skraju zbiornika paliwa.


  • 5,299 

    Junak
    Junak 902
    To sprawdzona i wyjątkowo udana konstrukcja Junaka 121 125 dostosowana do wymogów stawianych motorowerom.
    Funkcjonalna karoseria została odchudzona i dostosowana do parametrów nowego napędu. Bardziej istotne zmiany dotyczą głównie elementów nośnych ramy. Motorower postawiono na charakterystycznych, szerokich oponach doskonale sprawdzających się warunkach terenowych – jest to jedyny motocykl w tym przedziale pojemności dysponujący takim rozmiarem ogumienia !
    Junak 902 to klasyczny motorower uniwersalnego przeznaczenia.
    Idealna maszyna na codzienne dojazdy do szkoły, wypad na ryby, czy weekendową włóczęgę po bezdrożach.
    Bardzo dobre zawieszenie przy uwzględnieniu niewielkiej masy motocykla pozwala rokować, że model 902 na szansę stać się przebojem w swojej klasie.
    Silnik – przeegzaminowany ze świetnym wynikiem – w modelu 902 to czterosuwowy jednocylindrowiec chłodzony powietrzem. Niewielki motor generuje moc rzędu 3,5KM co w pełni zaspokaja oczekiwania stawiane jednostkom tego typu.
    Układy hamulcowe typowe dla małych motocykli. Z przodu zastosowano układ hydrauliczny, tarczowy, tylne koło obsługuje tradycyjny układ bębnowy.
    Model 902 to prosty w budowie i obsłudze, pełnowymiarowy motocykl umożliwiający poruszanie się po drogach publicznych bez obowiązku posiadania prawa jazdy.


Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Ostatnio oglądane

Close

Witamy ponownie!

A password will be sent to your email address.

Already got an account?

Quickview

Close

Categories