• 7,799 

    Junak
    Junak RAW 50
    Klasyczny RAW 50, nawiązuje do najlepszych motocyklowych tradycji. Motorower wyposażono w szprychowe koła, minimalistyczne lampy, a jednocześnie zadbano o komfort podróżowania. Stąd nisko umiejscowiona, duża kanapa oraz układ zawieszenia oparty na amortyzatorach o dużym zakresie pracy.
    Z założenia jest to prosta i przystępna cenowo konstrukcja stanowiąca alternatywę dla komunikacji zbiorowej. Jednocześnie wstęp do motocyklizmu dla osób bez prawa jazdy, które przed 2013 rokiem osiągnęły próg pełnoletności.


  • 6,999 

    Junak
    Junak 901
    901 to nic innego jak kontynuacja bodaj najciekawszej pozycji w segmencie polskich 50-tek, opatrzonej do niedawna symbolem FERRO-901. Dwuosobowy, postawiony na dużych 18-calowych kołach i napędzany wyjątkowo efektywną i ekonomiczną jednostką napędową motorower, błyskawicznie zyskał spore grono zwolenników, zarówno wśród młodzieży jak i osób dorosłych.
    Junaka 901 napędza czterosuwowa, chłodzona powietrzem jednostka o pojemności 49ccm. Pomimo ograniczeń restrykcjami homologacyjnymi osiąga niebagatelną moc 3,5KM co przekłada się na zaskakującą dynamikę, bardzo dobry zryw, niezłe przyspieszenie oraz wysoką kulturę pracy silniczka w pełnym zakresie obrotów.
    Niewątpliwie duży wpływ na imponujące właściwości jezdne ma również zastosowanie manualnej skrzyni biegów.
    Junak 901 został homologowany jako pojazd dwuosobowy. Siedzisko wygodne, wyprofilowane stosownie do obowiązujących trendów. Zasadniczym elementem bryły pojazdu jest oryginalny zbiornik paliwa. Nowoczesne rozwiązanie wlewu zgrabnie koresponduje z awangardowym panelem wskaźników. Kierownica wygodna, typowa dla usportowionych motocykli małej pojemności.
    Junak 901 jest typowym motorowerem uniwersalnego przeznaczenia. Doskonale sprawdzi się podczas codziennej eksploatacji w ruchu miejskim, poradzi sobie również podczas rekreacyjnych wypadów w teren.


  • 8,199 

    Junak
    Junak 905 F
    Nowy Junak 905 to kolejna, dynamiczna propozycja w segmencie motorowerów tej marki. Dojrzała i masywna konstrukcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających choćby ostatnie targi Motor Show.
    905 bez wątpienia jest zauważalny. Głównie za sprawą dynamicznego i masywnego wizerunku. Szeroko poprowadzone owiewki, duże koła i agresywnie zadarty przód Junaka to oczywiste nawiązania do sportowych naked bikeów. Bez wątpienia każdy młody miłośnik jednośladów będzie mógł się poczuć dojrzale na polskich ulicach.
    Junaka 905 wyposażono w sprawdzony i dynamiczny silnik 4T o mocy 3.8 KM, który współpracuje z donośnym, niskotonowym układem wydechowym. Junak 905 to również wiele sportowych akcentów. Znajdziesz tutaj mnóstwo zdecydowanych linii, które sprawiają, że motorower wygląda wyjątkowo dynamicznie a do tego bardzo nowocześnie.
    Nisko poprowadzone siedzisko pozwala zająć bardziej agresywną pozycję za kierownicą oraz znacząco wpływa na prowadzenie pojazdu. 905 ponadto oferuje sportowe zawieszenie typu upside down, współpracujące z tylną sprężyną centralną. Takie nastawy pozwalają na dynamiczną jazdę wraz z zachowaniem pełnej precyzji.
    Po zmroku zachwyci Ciebie cyfrowy kokpit podświetlony niebieską barwą. Do tego tylny klosz wykonany w technologii full LED. To nowoczesne rozwiązanie jest też widoczne na przodzie pojazdu w trybie świateł pozycyjnych. Te zlokoalizowane są nie tylko w kloszu, ale również na skraju zbiornika paliwa.


  • 6,999 

    Junak
    Junak 902
    To sprawdzona i wyjątkowo udana konstrukcja Junaka 121 125 dostosowana do wymogów stawianych motorowerom.
    Funkcjonalna karoseria została odchudzona i dostosowana do parametrów nowego napędu. Bardziej istotne zmiany dotyczą głównie elementów nośnych ramy. Motorower postawiono na charakterystycznych, szerokich oponach doskonale sprawdzających się warunkach terenowych – jest to jedyny motocykl w tym przedziale pojemności dysponujący takim rozmiarem ogumienia !
    Junak 902 to klasyczny motorower uniwersalnego przeznaczenia.
    Idealna maszyna na codzienne dojazdy do szkoły, wypad na ryby, czy weekendową włóczęgę po bezdrożach.
    Bardzo dobre zawieszenie przy uwzględnieniu niewielkiej masy motocykla pozwala rokować, że model 902 na szansę stać się przebojem w swojej klasie.
    Silnik – przeegzaminowany ze świetnym wynikiem – w modelu 902 to czterosuwowy jednocylindrowiec chłodzony powietrzem. Niewielki motor generuje moc rzędu 3,5KM co w pełni zaspokaja oczekiwania stawiane jednostkom tego typu.
    Układy hamulcowe typowe dla małych motocykli. Z przodu zastosowano układ hydrauliczny, tarczowy, tylne koło obsługuje tradycyjny układ bębnowy.
    Model 902 to prosty w budowie i obsłudze, pełnowymiarowy motocykl umożliwiający poruszanie się po drogach publicznych bez obowiązku posiadania prawa jazdy.

No products were found matching your selection.

Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Ostatnio oglądane

Close

Witamy ponownie!

A password will be sent to your email address.

Already got an account?

Quickview

Close

Categories