• 8,499 


  • 20,990 

    MXU 300R to lekki i praktyczny pojazd wyposażony w skrzynię biegów CVT z reduktorem. Jego ogromną zaletą jest przeniesienie napędu trwałym, praktycznie bezobsługowym wałem kardana. Quad charakteryzuje się nowoczesną stylistyką przywodzącą na myśl auta terenowe. Nisko umiejscowiony środek ciężkości w połączeniu z szerokim rozstawem osi i z dynamicznym silnikiem zaspokoi wymagania użytkowników poszukujących średniej klasy pojazdu przeprawowego z żyłką sportowca.



  • 41,000 

    Świetny pojazd, przetestowany przez nas osobiście oraz naszych klientów. Bardzo solidna konstrukcja, w której jako stary quadowiec w quady-Mragowo.pl mam wrażenie że firma Segway odrobiła lekcje. Są elementy przy których widzimy naukę, na błędach starych graczy na rynku (wzmocniona rama, podstopnie osłonięte, grube i zabudowane półosie… Siedzi się trochę wyżej, ale pojazd nie traci na stabilności. Można się przyczepić do kilku szczegółów, ale tak jak w 99% pojazdów, trzeba cos poprawić jeśli chcemy iść grubo w teren. Kultura pracy typowa dla 1 cylindrowca, w zamian otrzymamy trwałość konstrukcji opartą na łożyskach, która w razie nurkowania nie będzie się bała reanimacji. Jeśli zdecydujecie się na wersję ze wspomaganiem, dobrze jest zestroić je wg własnych preferencji. Przyzwyczajony od lat kilkunastu do pojazdów gdzie skręca się bicepsami a nie silniczkiem, ustawiłem sobie na najniższy poziom wspomagania. Znowu wersja bez tego gadżetu, zdaje się czasami mieć spory opór i wymaga przyłożenia się do ciasnych manewrów. Jest też kilka nowinek, o których pisze producent, które wymagają obserwacji by potwierdzić ich skuteczność. Mam nadzieję, że np. dodatkowa chłodnica oleju, w połączeniu z chłodzeniem tłoków olejem, pozwolą nam zapomnieć o zbyt wysokich temperaturach w silniku podczas upalnych wyjazdów. Oczywiście nie pozwala to zapomnieć o codziennej obsłudze i dbałości o sprzęt, nie zapominajmy, że mimo tego chłodnica musi być czysta, by w razie kłopotów mogła wydajnie dbać o właściwą temperaturę pracy silnika. Są to moje odczucia po kilkunastu latach jazdy quadami, gdzie na Mazurach prowadzimy wypożyczalnię, serwis, salon sprzedaży, organizujemy eventy. Jeżdżę również jako przewodnik w quady-Mragowo.pl Chętnie się podzielę z Wami swoją wiedzą, doświadczeniem i pomogę przy wyborze quada, Pitbike, motocykla dla dzieci czy dorosłych. Jako, że są to moje spostrzeżenia, proszę o nie kopiowanie treści bez pozwolenia. Poniżej trochę informacji od producenta… Zapraszam do kontaktu i zakupy. Tomek.

    Dzięki przedłużonemu podwoziu i maksymalnemu wyposażeniu wersja Limited oferuje bardzo duży komfort i wygodę. A wystarczająco duża moc i ogromne możliwości maszyny w terenie razem z dodatkowymi funkcjami jak aplikacja mobilna z inteligentnymi funkcjami sprawiają, że masz wszystko pod kontrolą.

    – Nowoczesne oświetlenie Full-LED
    – Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej generacji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego.
    – TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
    – dwie chłodnice Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
    – WSPOMAGANIE KIEROWNICY
    – 23 litrowy zbiornik paliwa
    – ZAWIESZENIE EXTREME PERFORMANCE

     


  • 44,900 

    Świetny pojazd, przetestowany przez nas osobiście oraz naszych klientów. Bardzo solidna konstrukcja, w której jako stary quadowiec w quady-Mragowo.pl mam wrażenie że firma Segway odrobiła lekcje. Są elementy przy których widzimy naukę, na błędach starych graczy na rynku (wzmocniona rama, podstopnie osłonięte, grube i zabudowane półosie… Siedzi się trochę wyżej, ale pojazd nie traci na stabilności. Można się przyczepić do kilku szczegółów, ale tak jak w 99% pojazdów, trzeba cos poprawić jeśli chcemy iść grubo w teren. Kultura pracy typowa dla 1 cylindrowca, w zamian otrzymamy trwałość konstrukcji opartą na łożyskach, która w razie nurkowania nie będzie się bała reanimacji. Jeśli zdecydujecie się na wersję ze wspomaganiem, dobrze jest zestroić je wg własnych preferencji. Przyzwyczajony od lat kilkunastu do pojazdów gdzie skręca się bicepsami a nie silniczkiem, ustawiłem sobie na najniższy poziom wspomagania. Znowu wersja bez tego gadżetu, zdaje się czasami mieć spory opór i wymaga przyłożenia się do ciasnych manewrów. Jest też kilka nowinek, o których pisze producent, które wymagają obserwacji by potwierdzić ich skuteczność. Mam nadzieję, że np. dodatkowa chłodnica oleju, w połączeniu z chłodzeniem tłoków olejem, pozwolą nam zapomnieć o zbyt wysokich temperaturach w silniku podczas upalnych wyjazdów. Oczywiście nie pozwala to zapomnieć o codziennej obsłudze i dbałości o sprzęt, nie zapominajmy, że mimo tego chłodnica musi być czysta, by w razie kłopotów mogła wydajnie dbać o właściwą temperaturę pracy silnika. Są to moje odczucia po kilkunastu latach jazdy quadami, gdzie na Mazurach prowadzimy wypożyczalnię, serwis, salon sprzedaży, organizujemy eventy. Jeżdżę również jako przewodnik w quady-Mragowo.pl Chętnie się podzielę z Wami swoją wiedzą, doświadczeniem i pomogę przy wyborze quada, Pitbike, motocykla dla dzieci czy dorosłych. Jako, że są to moje spostrzeżenia, proszę o nie kopiowanie treści bez pozwolenia. Poniżej trochę informacji od producenta… Zapraszam do kontaktu i na zakupy, Tomek.

    W ciągu ostatnich 20 lat amerykańska firma Segway stworzyła wiele najlepszych innowacyjnych produktów, które dosłownie zmieniły świat. Czas by zmienić i Twój świat 😉

    Dzięki przedłużonemu podwoziu i maksymalnemu wyposażeniu wersja Limited oferuje bardzo duży komfort i wygodę. A wystarczająco duża moc i ogromne możliwości maszyny w terenie razem z dodatkowymi funkcjami jak aplikacja mobilna z inteligentnymi funkcjami sprawiają, że masz wszystko pod kontrolą.

    Do wyboru 3 wersje kolorystyczne, oryginalne i powtarzalne, wyróżniające markę.

    – Nowoczesne oświetlenie Full-LED
    – Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej generacji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego.
    – TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
    – dwie chłodnice Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
    – WSPOMAGANIE KIEROWNICY
    – 23 litrowy zbiornik paliwa
    – ZAWIESZENIE EXTREME PERFORMANCE
    Autoryzowany Serwis
    – Serwis motocykli i quadów.
    – Wieloletnie doświadczenie w tej dyscyplinie sportu tj. off-road quadami, co za tym idzie dopasowanie odpowiedniego pojazdu oraz wyposażenia do Twoich potrzeb.
    – Towar dostępnych od ręki
    – Posiadamy własny transport na terenie całego kraju.


  • 44,200 

    Nowa odsłona flagowego quada ze stajni Kymco – MXU 700i IRS EPS. Zaprojektowany i zbudowany, aby spełnić najwyższe wymagania użytkowników pojazdów ATV. MXU 700i napędzany jest nowym, zasilanym wtryskiem paliwa silnikiem o pojemności 695 cm3 generującym moc 39 KM. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD. Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700i charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie. Pojazd jest dostępny z homologacja T3b (ciągnik rolniczy).


  • 32,990 

    MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji. Mocny, 30-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie.


  • 30,990 

    Quad MXU 465i IRS to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co skutkuję poprawą komfortu oraz właściwości trakcyjnych. Zawieszenie jest niezależne – zarówno przednie jak i tylne. Mxu 465 posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory. Quada wyposażono w mocny czterosuwowy silnik o pojemności 443 cm3, chłodzony cieczą, o mocy 26.2 KM przy 6500 obr/min, co przy zachowaniu stosunkowo niskiej masy pojazdu przekłada się na zadowalające osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego już kandydata z kolekcji KYMCO, o mocno sportowy charakterze, który stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów. W standardowym wyposażeniu stalowe felgi oraz wyciągarka.


  • 23,900 

    MXU 300 to zupe³nie nowy, podstawowy model w gamie quadów Kymco. Stanowi doskona³e i niezawodne narzêdzie do pracy, bez wzglêdu na warunki. Nowy model jest wyposa¿ony w zmodyfikowany wtrysk paliwa, który nie tylko poprawia wydajnoœæ silnika, ale równie¿ jest przyjazny œrodowisku. Nowa trzysetka mocno nawi¹zuje stylistycznie do wiêkszych braci, ale jest bardziej kompaktowa. Zupe³nie nowe MXU 300 fabrycznie jest wyposa¿one w wydajn¹ wyci¹garkê oraz przedni¹ os³onê, tzw. bumper. Os³ona wlotu powietrza nawi¹zuje teraz wygl¹dem do wiêkszych wersji MXU. Solidny stela¿: bardziej trwa³a i wytrzyma³a konstrukcja. CBS: wyposa¿ony w kombinowany uk³ad hamulcowy, dziêki któremu obie osie hamowane s¹ równoczeœnie, co wp³ywa na wiêkszy poziom bezpieczeñstwa. Hak holowniczy: stanowi wyposa¿enie seryjne, gdybyœ chcia³ holowaæ przyczepê, ewentualnie inny pojazd.


  • 23,500 

    Szukasz dostępnego finansowo quada lub pojazdu do startu w świecie off-roadu? Maxxer 300 to pojazd dla Ciebie! Kompaktowy i zwrotny, idealny dla osób poszukujących doznań i przyjemności, samemu lub w parze. Maxxer 300 jest wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 271 cm3, który zapewnia maksymalną moc 20,4 KM przy 7500 obr./min. Posiada bezstopniową automatyczną skrzynię biegów, krótki bieg i bieg wsteczny, przydatny przy wyjściu z nieprzewidzianych sytuacji. To nie przypadek, że Maxxer 300 od dawna jest bestsellerem KYMCO! Jego sportowy i agresywny design został jeszcze bardziej podrasowany w roczniku 2020. Światła w technologii LED z przodu oraz zderzak w standardzie jeszcze bardziej podkreślają jego sportową naturę, ale także zapewniają doskonałą widoczność oraz maksymalną ochronę przedniej osi. Maxxer 300 został zaprojektowany z myślą o zabawie i przyjemności z jazdy w każdym terenie. Wyposażony jest w niezależne amortyzatory hydrauliczne pochłaniające niedoskonałości drogi tak, aby zapewnić maksymalny komfort kierowcy i jego pasażerowi. Maxxer 300 to zdecydowanie gwarancja dobrej zabawy i przyjemności podczas każdej wycieczki.


  • 9,999 



  • 18,499 



  • 13,999 


  • 1
  • 2

Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Ostatnio oglądane

Close

Witamy ponownie!

A password will be sent to your email address.

Already got an account?

Quickview

Close

Categories